Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Köp & Sälj
Recensioner
Artiklar
Video
Kalender
Turtips
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
DT Swiss 240 centerlock 12x142 till Boost
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HenrikHjuvik" data-source="post: 4039137" data-attributes="member: 75865"><p>Hej alla sakkunniga. Börjar med att be om ursäkt då jag vet att detta ämne lyfts tidigare. </p><p>Jag har ett DT Swiss bakhjul med 240 nav (12x142), centerlock bromsskiva och SRAM 11 delad kassett. Jag har nu köpt en ny ram och denna har naturligtvis BOOST (12x148).</p><p>Frågan är om det finns adapter som funkar på ett bra sätt, har inga problem att disha om hjulet. Vill helst inte köpa nytt nav...</p><p></p><p>Tacksam för er expertis.</p><p></p><p>Mvh</p><p>Henrik- inte expert...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HenrikHjuvik, post: 4039137, member: 75865"] Hej alla sakkunniga. Börjar med att be om ursäkt då jag vet att detta ämne lyfts tidigare. Jag har ett DT Swiss bakhjul med 240 nav (12x142), centerlock bromsskiva och SRAM 11 delad kassett. Jag har nu köpt en ny ram och denna har naturligtvis BOOST (12x148). Frågan är om det finns adapter som funkar på ett bra sätt, har inga problem att disha om hjulet. Vill helst inte köpa nytt nav... Tacksam för er expertis. Mvh Henrik- inte expert... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
DT Swiss 240 centerlock 12x142 till Boost
Topp