Endpluggar. Vilken sort kör ni?

ALK

Medlem
Hej,

på något magiskt sätt har jag lyckats bli av med båda endpluggarna (?) på styret de sista två passen. Tror det har att göra med nytt bredare styre.

Hur som helst. Vad kör ni? Är de där i aluminium som man skruvar fast ett vettigt alternativ eller ska man köpa på sig en uppsättning billiga i plast?

Tack för svar

Bengt-re

Aktiv medlem
Lock on grips med integrerade pluppar. Skittungt, men säkert!

Vi vet alla vad som händer utan pluppar....

Bilagor

• 548065d1403183395-mountain-biker-handlebars-impaled-knee-area-ha0.jpg
    548065d1403183395-mountain-biker-handlebars-impaled-knee-area-ha0.jpg
    89.7 KB · Besök: 5

mikipedia_

Aktiv medlem
Vad var det CG fick i magen/sidan för nått år sedan då han petade in figrarna i såret för att överleva typ.
Var det styret lr nå annat?

Q&D

Medlem
Lock-on med skarpa alukanter känns känns inte så säkert det heller ifall man råkar ut för en olycka som bilden ovan.

Finns det några ändpluggar som har lite större radie/sfär? Inte riktigt som på barncyklar men lite åt det hållet.

Jag har de som följde med mina oury-grepp. De är lite koniska (utåt) och sitter med plastexpander. Sitter kvar trots träd- och markkänningar. Samt ger lite stöd för handen, utåt sett.

fredrik168

Aktiv medlem
3 minuter in i denna film finns bilder på hål i magen också, inte säker på att det är styret som gjort det! Kan vara en gren också.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer