Klart som fan det är en Stockholmare! Hen åker garanterat till Italienska alperna och Åre på vintern ocksåBlir sjukt nyfiken på var i Sverige du bor eftersom du tycks ha missat så mycket info om detta.
Men det är ju så det ska vara.Klart som fan det är en Stockholmare! Hen åker garanterat till Italienska alperna och Åre på vintern också![]()
Men Sandhamn ÄR ju Stockholm, så det kvittar ju!Men det är ju så det ska vara.
Det finns inte riktigt något annat sätt fast du glömde Sandhamn givetvis.
Varför inte åka till alperna eller Åre på vintern?Klart som fan det är en Stockholmare! Hen åker garanterat till Italienska alperna och Åre på vintern också![]()
Nu läser du lite tokigt.Bara handla mat och gå på apotek är ok. Inte ens träna får ni .
Alltså kan jag berätta för folk att jag varit på Sandhamn när jag varit hemma på malmen hela tiden, smart då kan jag bara hävda att jag var i andra änden på ön.Men Sandhamn ÄR ju Stockholm, så det kvittar ju!
Cykla = träna?Men Sandhamn ÄR ju Stockholm, så det kvittar ju!
Men fr.o.m. idag är det ju nästan lockdown i Stockholm också. Bara handla mat och gå på apotek är ok. Inte ens träna får ni göra:
Gäller tydligen även västra Götaland, Östergötland och Skåne.
Vart står det i texten att man inte får träna? står att man inte ska gå på tex gym. Men det säger ju lite sig själv.Men Sandhamn ÄR ju Stockholm, så det kvittar ju!
Men fr.o.m. idag är det ju nästan lockdown i Stockholm också. Bara handla mat och gå på apotek är ok. Inte ens träna får ni göra:
Gäller tydligen även västra Götaland, Östergötland och Skåne.
Punkt 3. Sedan är det såklart öppen för tolkning vilken typ av idrottsträning, matcher och tävlingar som avses.Vart står det i texten att man inte får träna? står att man inte ska gå på tex gym. Men det säger ju lite sig själv.
förstår fortfarande inte. Om man sticker ut o springer, själv? Om man sticker ut och hojar, själv. Om man går till ett utegymnär ingen är där eller använder sin egen kroppsvikt att träna med? Om man åker rullskidor själv? Hur menar du att 3an i den där listan appliceras på dem? De avråder att du deltar i saker där det innebär trängsel. Tex gym, träna i grupp, speciellt inne osv. Att dra det till att man inte får träna (när du säger att man inte får träna och inte är mer specifik än så, så menar du direkt eller indirekt all sport) det är en generalisering av enorma mått. Du drar all träning över en kan när du väljer att bara skriva att träning inte är tillåten.Punkt 3. Sedan är det såklart öppen för tolkning vilken typ av idrottsträning, matcher och tävlingar som avses.
storm o storm, du påstod något som var en ganska grov tolkning av texten. komiskt att du försöker få det till att du gjorde det med mening för att få folk att tänka till. tror rätt få i denna tråd behövde tänka till för att förstå, sannerligen inte genom att du tolkar en text till något som passar din agenda. tycker snarare de flesta i denna tråd skrivit rätt vettigt och redan förstår läget.Vilken storm i ett vattenglas. Men fick några att läsa råden och tänka till iaf. Mission completed.
Så är det, fast ännu värre och onödigt mer komplicerat: på visa ställe så man kan inte korsa stadens gränserna heller, och på andra ställe så du får inte korsa din grannskap heller!Om jag har fattat det rätt så är det fortfarande ok att flyga in, landet är inte helt stängt som i våras men man kan inte korsa regionsgränser med bil? Hur som helst, det är nog inte att rekommendera en nerresa i nuläget.
Det är ju just det. Det är inte viktigt. Inte i jämförelse med vad vi står inför. Bara att en del bara tänker på MIG MIG MIG.Jag frågar mig bara varför det är så viktigt att få nöjesresa, gäller inte bara mtb resor?