ESS Lackarebäck 2020

ESS Lackarebäck 2020
Jag hittade ingen tråd om dagens tävling. Men den finns säkert där någonstans...
Hursomhelst, detta var min andra enduro-tävling och jag hade jättekul idag. Klart roligare än förra årets lerfest. Körde väl inte så fort kanske men klarade mitt mål att undvika chicken-lines och undvek vurpor i alla fall. Formen var väl inte på topp efter en förkylning förra veckan.
Kul att de kunde genomföra arrangemanget, men visst saknade man publiken.
Om någon svampplockare råkat knäppa några bilder vore det kul att få se dem här, annars får jag hålla till godo med arrangörens bilder.
Nu blir det att fokusera på att träna teknik inför nästa år. Finns mycket att hämta där.
Någon mer här som var på plats och vill dela med er av dagen?

Rikard85

Medlem
ESS Lackarebäck 2020
Fantastiskt att det blev ett arrangemang trots corona-tider. Jag körde HT i klassen Motion Lång och de gick okej men inte snabbt. Liten crash på sträcka #1 och en lite klantande på sista sträckan gjorde att tiden drog iväg lite 😌

Vågade aldrig tro på så här torra stigar denna tid på året, epic conditions!

Någon med Excel-skillz kan väl dra ihop en heat-map på tiderna?

stenmark

Aktiv medlem
ESS Lackarebäck 2020
Jag kommer inte hinna sätta ihop en heat map.
Men jag kan bidra med rådatan som krävs för den händige.

stenmark

Aktiv medlem
ESS Lackarebäck 2020
Ni får välja att ladda ner en egen kopia av google arket, jag kommer inte ge er access att editera i originalet :)

stenmark

Aktiv medlem
ESS Lackarebäck 2020
Nytt försök då:

Westman

Aktiv medlem
ESS Lackarebäck 2020
Om jag ser rätt så hade Lisa Medbo som körde motion blivit trea i Dam elit med den sluttiden? Verkar varit jämnt i dam-klassen, tighta tider och en lite längre tid av Josefin på sista sträckan.

Kul med många 13-14, 15-16 och U21!

Jimel

Aktiv medlem
ESS Lackarebäck 2020
Om jag ser rätt så hade Lisa Medbo som körde motion blivit trea i Dam elit med den sluttiden? Verkar varit jämnt i dam-klassen, tighta tider och en lite längre tid av Josefin på sista sträckan.

Kul med många 13-14, 15-16 och U21!
Josefin kraschade på sista tror jag.

Miche76

Medlem
ESS Lackarebäck 2020
Premiär för mig, riktigt skoj men lite märkligt format för den oinvigde, dock väldigt avslappnad atmosfär. Galet vad vissa kör, över lag många snabba i alla klasser, lär ta ett tag för en gubbe att hitta sådan fart. Nådde dock målen med premiären, 1 att ha skoj 2 inte krascha och 3 inte bli sist i min klass 😀

Jolinwood

Aktiv medlem
ESS Lackarebäck 2020
Håller med hade gärna sett mer bilder och filmklipp men utan publik blire färre amatörfotografer tyvärr! Folk satt hemma och käka makrill istället.

ESS Lackarebäck 2020
Det finns en del bilder och filmer upplagda på deras Facebook sida. Men det hade varit kul med lite mer. Men är det publikfritt så är det klart att det är mycket mindre bilder tyvärr.
Håller med om det någon sa ovan att det var sjukt vad snabbt några kör och överlag hög fart i alla klasser. Bra morot till att träna mer, när man ser att det går att köra så mycket snabbare.

Miche76

Medlem
ESS Lackarebäck 2020
Nej men till och med jag fick vara med på bild tillslut, å vilken bild, helt ur ballans i näst sista svängen på Sp2 (tror jag det är). Perfekt bild på hur man absolut inte tar en sväng höhö, aja körde inte i kull i vart fall, alltid något😂
Fina bilder, det tackar vi för 😀

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer