Feta handtag med skruv?

Healons

Medlem
Feta handtag med skruv?
Hallåj

vet någon ett par feta tjocka handtag med lock on. Har kört esi extra chunky men trött på att dom pajar när jag drar av o på dom vid mek med cykeln...

Herrcykel

Aktiv medlem
Feta handtag med skruv?
Ännu ett problem som löses smidigt med gamla innerslangar! Behåll de fjuttigt tunna standardhandtagen och linda på valfritt antal lager med innerslang för att passa dig med stora nävar. Skär upp slangen och vik ut den innan du lindar på så blir inte varje lager så tjockt. Detta blir väl inte jättesnyggt att titta på, men funkar kanon!

Berk

Aktiv medlem
Feta handtag med skruv?
Många tips finns i tråden som nämns ovan. Vad funkar berör lite på hur stora händer man har. Jag har riktigt långa händer, handskar i XXL är ofta för små. Jag kör nu Ergon GA2 Fat, som har 35 mm diameter på utesidan och 32.5 mm vid smalaste delen, och är nöjd (några har problem att den går sönder). Har inte hittat något större, men ska nu prova Deity SupraCush som har 34 mm diameter.

Healons

Medlem
Feta handtag med skruv?
Googlade runt lite och testar odi dread lock. Mest pga att dom fanns på lager där jag behövde lite andra delar. Tackar ödmjukast för alla tips :-)

salle

Aktiv medlem
Feta handtag med skruv?
Ännu ett problem som löses smidigt med gamla innerslangar! Behåll de fjuttigt tunna standardhandtagen och linda på valfritt antal lager med innerslang för att passa dig med stora nävar. Skär upp slangen och vik ut den innan du lindar på så blir inte varje lager så tjockt. Detta blir väl inte jättesnyggt att titta på, men funkar kanon!
Eller så tar man ett par lindor till tennis-/padel-/badmintonrack. Framförallt väldigt trevligt på sommaren när det är varmt och svettigt.

roskai

Aktiv medlem
Feta handtag med skruv?
Jag gillade som skarpt!!!
Inte cyklat supermkt pga operation men blev en heldag på Isaberg i helgen. Bra grepp trots blött och lagom feta för mig! Enda nackdelen är väl att dom blir sketna fort ;-) köpte gröna
Jag körde svarta så kan inte kommentera huruvida de håller sig rena eller ej. Men gör man rent med lite alkalisk avfettning så återfår de iaf greppigheten!

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer