[FILM] Hopp, svettiga semlor och nyponsoppa.

Skönt värre. Softish rulle!
Fast i ärlighetens namn har jag aldrig vart tröttare på det vita än vad jag är nu.

Så jag säger: Mene, byt klimat till nästa film... :P

=))

Hoppen är eller snarare var as sköna, småkidsen har säker förstört dom idag:( Men det får bli att bygga hopp i vår som står sig bättre!

fegge: Mm, du får bygga lite NS du som vet hur man hanterar en hammare och dyckert (eller vad man nu ska använda). :)

Vi teroetiker kan räkna ut hur du ska bygga om du vill... ;)

Mårten: hmm jo visst men ni får hjälpa till o hålla i spiklådan iaf.=), dyckert är väl lite tanigt antar jag, kör på 3"- 4" spik istället...det blir nog bra sen när vi kommer igång med byggandet:P Det ska iallafall bli skit kul..

Gaah, kan ni inte prata Svenska! ;)

Jag kan bistå som kaospilot! (Hittade en skum universitetsutbildning med det namnet.)

Sveriges enda jeanscyklister gör det igen!

Nice park, ni ser ut att ha kul, det är bra. Bonuspoäng för krock med kameraman utdelas också.

Grum musik juh. Morricone funkar alltid, och peknegrerna (vare zäta?) var ju schyssta också. Sen blev det någon sån där gnällbältesskejt som man kunde klarat sig utan.

Jag körde också en halvtimmes jeans-cykling förut idag, dessutom premiär för feta albertarna. Jag hann inte få någon direkt bild av dom mer än att det kändes som att cykla på en madrass.

Tillbaka
Topp