[förmodligen väldigt mycket ot] mtb-skyddshelgon - korsfäst mig!

imsoja

Ny medlem
Om du nu finns. Jag ska korsfästas.

För några månader sedan snackade jag om att efter min flytt till göteborg skulle jag vara med på happy-rides och sånt. Och nu sitter jag hemma och pluggar matte oavbrutet sen klockan tre med inga planer för slut. Hojen har jag inte rört på en dryg månad, inte nog med det, min bianchi bor inte ens med mig. Står i förrådet i Skövde och rostar förmodligen... Så synd.

Men högskolan kräver det... det är precis så som ni skrev tidigare - jag har inget liv alls. Men jag trivs med det. Utmaningar är stimulerande och flera timmar med mattetal kan vara väldigt trevliga när man samtidigt lyssnar på sin favorit 70-tals rock.

Jag vet inte hur det kommer sig att jag över huvud taget har tid att skriva det här inlägget. Äsch... två tal får vänta.

Förresten, tack för era tips om högskolestuderande. De hjälpte mig väldigt mycket. Nollningen var skitskoj men nu är det slut och det vanliga vardagsslitet har börjat. Tack och lov, så bor jag 50 m från idrottsanläggningen Fysiken så träning blir det iaf. För nuvarande är det volleyboll som gäller. Cykling får tyvärr vänta rätt länge då jag varken har plats eller tid för det.

Så slutar väl mitt rapport från mitt nya liv. Har ännu ej känt av cykelabstinensen. Vi får se hur det blir;)

Ha det gött! /maciek

Ekfeldt

Aktiv medlem
Jag kommer ihåg matten. :/
Hoppas du inte hoppar av som jag.
Jag hoppade av lite hastigt för tentor som köade upp sig bakom mig.
Nu i efterhand känns det lite sådäär :/ när man hör att nästan 100% av
de som gick i klassen väntar med mattetentorna till senare.
...och jag som trodde att jag hade "kört" fullständigt.
CSN spelade iofs stor roll.
Inga poäng = inga pengar --- Inga pengar = söka jobb.

Hur det än blir så kan man ta tag i det i efterhand.
Lycka till med det du läser.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer