Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det går ju ändå via telefonenMed Garmin så kan man lägga in mailadresser som skall få en livetracklänk skickad till sig för att kunna följa Garminenheten.
Tycker det är skönt att det går automatiskt när jag drar igång en tur på Garmin. Kan avbryta LiveTrack om jag inte vill ha det någongång.Det går ju ändå via telefonen
och det kan finnas tillfällen när man vill dela med sig av platsen när man inte har sin Garmin med sig.
Därför tycker åtminstone jag att det räcker med att använda telefonen.
Den där brukar slå rätt vilt på position för mig tyvärr.Med din familj borde det enklaste vara mha Google
Hantera inställningar för platsdelning - Dator - Google-konto Hjälp
Google Platsdelning är en appinställning. Detta hjälper dig att dela din plats i realtid med personer du väljer i en Google-app eller -tjänst, till exempel Maps Messages Find Hub Family Linksupport.google.com
Hantera inställningar för platsdelning - Android - Google-konto Hjälp
Google Platsdelning är en appinställning. Detta hjälper dig att dela din plats i realtid med personer du väljer i en Google-app eller -tjänst, till exempel Maps Messages Find Hub Family Linksupport.google.com
Nä, jag kör sån här t-shirt:Imponerande, gäller det här även när ni inte cyklar, att frun kan följa er på gps? ?
Japp. Det förekommer när man glömmer stänga av platsdelning mellan rundorna, det straffar sig fort ?Imponerande, gäller det här även när ni inte cyklar, att frun kan följa er på gps? ?
Haha! Vi har det faktiskt på hela tiden. Fast jag hade nog tyckt det var skitkonstigt för 10 år sen.Japp. Det förekommer när man glömmer stänga av platsdelning mellan rundorna, det straffar sig fort ?
"Ser att du är på stan, kan du köpa med det här, och det här osv.."
Hade inte koll på Strava Beacon - najs, börjar testa i den änden! :)Tack för tips - idén med frågan var ju att höra vad ni andra tycker funkar bra vs inte så bra - känns som jag fått lite input ????
Perfa, har satt upp Strava Beacon nu - hade ej koll på den! ??Strava Beacon? Förutom vanlig platsdelning då. Eller LiveTrack. Eller...