Fortkörning

Vic

Aktiv medlem
Fortkörning
Min cykeldator visar vilken maxhastighet jag haft på en tur. Döm av min förvåning när jag kom hem och den visade 528km/h!!!!
Hade ingen aning om att jag kört så fort, visserligen är jag i hyffsad form man att jag var så stark kunde jag inte drömma om :)
Hoppas det inte var på allmän väg det gick så fort, man vill ju inte åka dit för fortkörning på cykel.

rikard

Aktiv medlem
Fortkörning
Sigmas trådlösa sensor är lite känslig för läckagefält från dåliga elinstalationer. Mitt max är nästan det dubbla =).

/rikard

KjellF

Medlem
Fortkörning
Jag är ganska nöjd med mina 99 km/h med en Biltema cykeldator. Eftersom Bilteman har sladd så borde inte läckage från elinstallationer ställa till med problem.

KjellF

Vic

Aktiv medlem
Fortkörning
Pampero Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jisses, vad äter du till frukost, raketflingor?
>

Det vill du inte veta men om jag blev testad skulle ordet doping få en helt ny inneböd ;-)))

Rickard: Den är inte trådlös och har fungerat bra i 4 år. Vi får se om den spökar igen framöver.
Kanske dags för en ny!!! Hurra!!! En till pryl som jag "måste" köpa!!!

Johan S

Ny medlem
Fortkörning
Så där var det med min VDO innan den tog en "vinterpaus". Ibland körde jag i 500 km/tim och ibland stod mätaren på noll.

Daniel

Ny medlem
Fortkörning
Helt OT iofs men... hur fort har ni kört "egentligen"? Mitt persoliga och helt inofficiella mtb-rekord ligger för närvarande runt 73km/h på explorer ust däck i burmabacken, gbg.
Skulle vara kul att se hur snabbt folk har åkt utan att specialbygga cykeln för det?

TiTeX

Ny medlem
Fortkörning
körde i runt 130km/h med dubbla saker på hjulet(nu hittar ja ingen av dom:S)..så hälften av det borde de ju bli?med min XC som inte finns mer än i sönderplockat tillstånd...

Senast redigerad av en moderator:

bigmollo

Aktiv medlem
Fortkörning
Jag skrämde upp min gamla scott comp race med conti explorer däck till 79 km/h i Åre. Lite spännande när man skulle få stopp..
/Johan

Ted_B

Aktiv medlem
Fortkörning
Jag har åkt i 80km/h med en hand på styret, ingen hjälm, kortbyxor, efter mototrcykel.
KORKAT, jag vet, men jag var inte så förståndig när jag var ca 18 år.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer