Fråga till Fatbikeproffs kan inte ladda min fatbike kan du hjälpa mig?

Roddi

Ny medlem
jag köpte min fatbike ungefär 4 månader sen och den har funkat bra men jag har inte användt den under vintern så jag la den i min jobbar bil nu när sommaren kom så vlle jag börja köra den så jag laddade den men den laddas inte inget funkar på den alarmet funkar inte och jag har testat att byta laddare om de va fel på laddaren men det är det inte kan någon hjälva mig?

Argos

Aktiv medlem
jag köpte min fatbike ungefär 4 månader sen och den har funkat bra men jag har inte användt den under vintern så jag la den i min jobbar bil nu när sommaren kom så vlle jag börja köra den så jag laddade den men den laddas inte inget funkar på den alarmet funkar inte och jag har testat att byta laddare om de va fel på laddaren men det är det inte kan någon hjälva mig?
Kontakta butiken som sålde den.

Mayhem

Aktiv medlem
Hur hade du tänkt att någon skulle kunna hjälpa dig med en så bristfällig felbeskrivning att den knappt innehåller ett ord om cykeln eller vilka komponenter som sitter på den?!

214632637_iJX6c-XL-2.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer