Fråga till Happystaben: Varför skapade ni happyeride?

sparhawk

Medlem
Arsozath sa:
Resultatet talar för sig självt (inga djur skadades under inspelningen och hunden fick tillbaka bollen efter inspelningen).
Suck, fel storlek på bollen.
Jag sade ju att den skulle vara så här stor (håller TYDLIGT upp händerna och extra länge dessutom!).

Arsozath

Aktiv medlem
sparhawk sa:
Arsozath sa:
Resultatet talar för sig självt (inga djur skadades under inspelningen och hunden fick tillbaka bollen efter inspelningen).
Suck, fel storlek på bollen.
Jag sade ju att den skulle vara så här stor (håller TYDLIGT upp händerna och extra länge dessutom!).
Sorry, har så liten display på mobilen.... Drar upp det på TVn när jag kommer hem.

GoranS

Aktiv medlem
Arsozath sa:
GoranS sa:
staine sa:
Vadå det var ju en grön boll? Stor som en ärta typ ju. Undra på att dom blev intresserade.
Prinsessan på ärten med hönsmamma?
Helvete vad stora ärter ni måste ha. Det var en TENNISBOLL. I tidigare inlägg har jag tydligt beskrivit att jag famlar i stallet angående bollen och hönshus. Får göra om testet, med en pilatesboll.
Tennisboll - medioker ärtstorlek ... https://www.answers.com/Q/What_is_the_world's_largest_pea_ever_grown

F.ö. inte konstigt att det blir förvirrat om du har hönorna i stallet. De ska vara i hönsgården. I stallet ska du ha alla hästar du inte har hemma.

mmmrrrr

Aktiv medlem
Dismas vände sig till Jesus och frågade:

- Men du, innan vi dör är det bara en sak jag måste veta. Hur gjorde du egentligen? Hur kunde du mata alla de där människorna med fem bitar bröd och två fiskar?

Och Jesus svarade:

- Jamen du skulle ha sett fiskarna, de var SÅ HÄR stora!

Arsozath

Aktiv medlem
GoranS sa:
Arsozath sa:
GoranS sa:
staine sa:
Vadå det var ju en grön boll? Stor som en ärta typ ju. Undra på att dom blev intresserade.
Prinsessan på ärten med hönsmamma?
Helvete vad stora ärter ni måste ha. Det var en TENNISBOLL. I tidigare inlägg har jag tydligt beskrivit att jag famlar i stallet angående bollen och hönshus. Får göra om testet, med en pilatesboll.
Tennisboll - medioker ärtstorlek ... https://www.answers.com/Q/What_is_the_world's_largest_pea_ever_grown

F.ö. inte konstigt att det blir förvirrat om du har hönorna i stallet. De ska vara i hönsgården. I stallet ska du ha alla hästar du inte har hemma.
Du läser vad jag skriver som mmmrrr läser telefonkatalogen. Ingenstans står det att hönsen är i stallet! (fast dom jäklarna går in där ibland iaf).

Spacekitty sa:
Min kompis Ragnar vill gärna vara med och leka i hönsgården.
Fantastiskt, du får välja svar själv:

1. Du bör se över din vänskapskrets, getter har dåligt infytande.
2. JA! Jag bjuder på en kopp och tar med mig hun.
3. Guuuud vad söt. Men har han inte stannat i växten?

mmmrrrr

Aktiv medlem
Arsozath sa:
Du läser vad jag skriver som mmmrrr läser telefonkatalogen. Ingenstans står det att hönsen är i stallet! (fast dom jäklarna går in där ibland iaf).
Min telefonkatalogsläsning är en djupt privat stund och du sade att du skulle förstöra inspelningarna!

GoranS

Aktiv medlem
mmmrrrr sa:
Arsozath sa:
Min telefonkatalogsläsning är en djupt privat stund och du sade att du skulle förstöra inspelningarna!
Låt mig se om jag fattat detta. I hönshuset, som ev. inte innehåller några hönor då det famlas efter detta i stallet som inte innehåller några hönor (utom när de ändå går in där) sitter hönan mmmrrrr och privat förlustar sig i en telefonkatalog medan Asozath har riggat lokalen med kameror och live-streamar evenemanget till mmmrrrr:s stora förtret. Korrekt?

MtbIte

Aktiv medlem
Varför är denna värdelösa tråd fortfarande aktiv då ämnet angående happyeride slutade diskuteras för flera sidor sedan.

/Bitter gubbe

D

Deleted member 43681

Guest
MtbIte sa:
Varför är denna värdelösa tråd fortfarande aktiv då ämnet angående happyeride slutade diskuteras för flera sidor sedan.

/Bitter gubbe
För att gubbar och tanter i alla åldrar gillar att tramsja och schjämta i urvattnade trådar på Happy. Det är sen gammalt.

/Gubbstruts ? ? ?

me.I.am

Aktiv medlem
MtbIte sa:

/Bitter gubbe
Anmäl tråden! Det blev en väldig fart på moderatorerna för några år sedan när en annan tråd inte höll sig till ämnet. Tråden togs bort, vilket aldrig händer annars, och flera användare blev avstängda på livstid. Och nu är vi där igen, så anmäl!

zinkpasta

Aktiv medlem
Jag är osäker på om det verkligen är ren E folk har fått i sig? En del inlägg här tyder på inslag av delerium, kan det vara kontaminerat med PCP? Bra att det finns ett forum att diskutera detta hur som helst!

Erik O

Aktiv medlem
Ja men det verkar va lite fart på moderatorena nu igen. Har sett en hel del modererande för tjafs som man sällan kunde se innan.

me.I.am

Aktiv medlem
Men att trådar kommer bort från ämnet har vi varit förskonade från här på Happy.

Hasse#7

Aktiv medlem
Happytrådar är lika exakta och spårbara som formelsamlingar och kalibreringsprotokoll. Faktastinna från början till slut.

Freddie L

Aktiv medlem
Erik O sa:
Ja men det verkar va lite fart på moderatorena nu igen. Har sett en hel del modererande för tjafs som man sällan kunde se innan.
Vi har ju fått en ny! Man riktigt känner energin och viljan att moderera. Men ge det ett par månader så är han säkert lika trött som gubbarna Jansson och Skogling. ;-)

(Jag är ett stort fan av våra moderatorer, så ingen tror nåt annat, men hoppas att de ska ha lite att göra.)

me.I.am

Aktiv medlem
Är väl lite som på dom här företagen som ordnar barnkalas, Nyanställda lekledare är säkert engagerade och fulla av energi, men med tiden kanske mer och mer frustrerade över bråkiga barn.

Arsozath

Aktiv medlem
Har någon från happystaben svarat på frågan? Tillhör du inte staben så är ditt svar = offtopic, undantag för TS då. Så hela tråden är värdelös och bör raderas och samtliga användare som skrivit i tråden bör bannas temporÄRT.

me.I.am

Aktiv medlem
Dom onda moderatorbotarna har förmodligen inte programmerats för att kunna svara på frågor.

Arsozath

Aktiv medlem
GoranS sa:
mmmrrrr sa:
Arsozath sa:
Låt mig se om jag fattat detta. I hönshuset, som ev. inte innehåller några hönor då det famlas efter detta i stallet som inte innehåller några hönor (utom när de ändå går in där) sitter hönan mmmrrrr och privat förlustar sig i en telefonkatalog medan Asozath har riggat lokalen med kameror och live-streamar evenemanget till mmmrrrr:s stora förtret. Korrekt?
Mitt på fläcken!

Hasse#7

Aktiv medlem
Att vara moderator åt kompisar och kompisars kompisar mm måste vara som att ta hand om fylla bland bekanta. Man hoppas innerligt att man inte skall behövas. När det ändå händer gör man det för att man måste och för att minimera skadan.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer