Knappast!Om man kör ca 2,4or med genomslagssäkert tryck, är 25mm fortfarande koscher 2021?
/T
Om man kör ca 2,4or med genomslagssäkert tryck, är 25mm fortfarande koscher 2021?
/T
Det går, men det är inte koscher.Kör 23mm fälg på ett continental trail king 2.4 med slang så det går utmärkt för mej iallfall
Nej nej nej, så kan du inte säga, det är utanför happys åsiktskorridor!Kör 23mm fälg på ett continental trail king 2.4 med slang så det går utmärkt för mej iallfall
Är kedjelås verkligen så känsliga att de inte tål att öppnas och stängas flera ggr?
NejÄr kedjelås verkligen så känsliga att de inte tål att öppnas och stängas flera ggr?
Aldrig haft några problem med att öppna/stänga flera gånger under en kedjas livslängd.
Misstänkte det. Det är väl tillverkarna som safear i sina rekommendationer kanske.
Ja det är ju många produkter som är olika produkter, utveckla gärna! Är ett av dem permanentlås?Powerlink och powerlock är olika produkter!
Enligt denna tabell är det OK, eller?Om man kör ca 2,4or med genomslagssäkert tryck, är 25mm fortfarande koscher 2021?
/T
Varsin tvättpåse på fintvättsprogram i maskin.Hur gör ni för att tvätta era cykelskor? Har ett part FiveTen Freerider Pro jag hade tänkt sälja. Är lite leriga osv. och vill tvätta dem innan jag lägger upp dem.
Vanlig tvätt på 60 grader.Hur gör ni för att tvätta era cykelskor? Har ett part FiveTen Freerider Pro jag hade tänkt sälja. Är lite leriga osv. och vill tvätta dem innan jag lägger upp dem.
Ja det är jätte kul, låter som att tvättmaskinen ska gå sönder varje gång...Tvätta skor?!
Om man kör ca 2,4or med genomslagssäkert tryck, är 25mm fortfarande koscher 2021?
/T
Enligt denna tabell är det OK, eller?
Jag är osäker på svaret till dina frågor men ett alternativ är att din bror beställer ett nytt SIM (ett Trio-SIM), något som han ändå skulle bli tvungen att göra om han ska behålla telefonen, och sedan använder en SIM-adapter om han vill behålla sin gamla telefon.Min bror ska ev. köpa en begagnad iPhone 6 av en arbetskamrat. Han har fått ”låna” den för att testa så att allt är som det ska och jag är den som ska hjälpa honom. Hans nuvarande sim-kort passar inte i iPhone.
1) Går det att följa alla steg i installationen utan simkort för att se om den är ok?
2) Kan jag utföra installationen med mitt sim-kort utan att det påverkar helheten när/om han sedan skaffar nytt sim?
Det som inte går att kontrollera är ett eventuellt operatörslås. Ibland vet kanske inte ens ägaren att den är låst så om din bror inte har samma operatör som nuvarande ägare kan det ju vara värt att undersöka. (eller om du och din bror har samma så du testar med ditt sim)Jag är osäker på svaret till dina frågor men ett alternativ är att din bror beställer ett nytt SIM (ett Trio-SIM), något som han ändå skulle bli tvungen att göra om han ska behålla telefonen, och sedan använder en SIM-adapter om han vill behålla sin gamla telefon.
Annars tror jag att man kan slutföra de flesta stegen över Wifi.
Bra poäng. Sen kostar det väl max ett par hundringar att låsa upp, men klart roligare att slippa.Det som inte går att kontrollera är ett eventuellt operatörslås. Ibland vet kanske inte ens ägaren att den är låst så om din bror inte har samma operatör som nuvarande ägare kan det ju vara värt att undersöka. (eller om du och din bror har samma så du testar med ditt sim)
Det finns inget fördomsfritt svar på den frågan....Vad fan är det med engelsmän, varför kör de utan handskar på vintern på stenkross o skit?
Det finns inget tillräckligt fordomsfullt svar på den frågan...Vad fan är det med engelsmän, varför kör de utan handskar på vintern på stenkross o skit?
Hur tar man bort "justerskruven" på nya Rock Shox SID Select SL? Jag gissar att den bara dras ut? (Vill bara försäkra mig om gaffeln inte exploderar) Det är alltså bara den "nedersta delen" som är inringad nedan, som verkar vara en förlängning för att kunna justera (?)
Det var vad jag trodde och ville höra, tack för svar! :)Ja den sitter bara med friktion mot gummiringarna, dra ut den bara.
Ja, ibland kallas det 5x100 oxå.Vilken axeldimension är det på framhjul med standard snabbkoppling? Är det 9x100?
Vilken axeldimension är det på framhjul med standard snabbkoppling? Är det 9x100?
Hittade manualen (tack) och har följt den slaviskt vid demontering av den trasiga plattan och montering av den nya. Får ihop allt men när jag växlar till mindre drev så fjädrar inte växeln tillbaka så kedjelängden blir rätt.Jag har hittat alla manualer jag behövt här: https://bike.shimano.com/en-EU/home.html
Vilken modell på växel är det?
Se vad då? (Utöver att det är en kassett)Kan man se på en Sunrace kassett vad det är för något?
Bra att du fick tag på manualen.Hittade manualen (tack) och har följt den slaviskt vid demontering av den trasiga plattan och montering av den nya. Får ihop allt men när jag växlar till mindre drev så fjädrar inte växeln tillbaka så kedjelängden blir rätt.
Dessutom vandrar fjäderns fäste utåt när man rör plattorna till trisssorna manuellt.
Någon som har tips? Är fjädern slut? Ska plattorna monteras i någon speciell vinkel?
Jag har funderat på nu bakväxel men vill få detta att funka och ingen internetshop verkar ha dessa växlar hemma och inga leverans datum heller. Vissa anger att den inte finns längre. Är en RD-M8100.
Nä.Vad det är? Står det inget på låsringen?
Bara att räkna tänder då
På min Sunrace-kasett (CSMX3) står minsta drevets antal tänder på låsringen. Även på drevet, liksom resten av dreven, står antal tänder.