Frakta MTB i Volvo 744

GurraG

Aktiv medlem
Frakta MTB i Volvo 744
Känner att fick ett problem jag inte visste jag hade.
Har provat att lägga den i bakluckan, det funkade när jag tog av båda hjulen. Provade att lägga den i baksätet, funkade också.
Jag har även takräcke på bilen.
Jag är fortfarande osäker hur jag ska frakta min cykel.

GurraG

Aktiv medlem
Frakta MTB i Volvo 744
Har provat att lägga den i bakluckan, det funkade när jag tog av båda hjulen. Provade att lägga den i baksätet, funkade också.

Helkama raisu

Aktiv medlem
Frakta MTB i Volvo 744
Tjänstefolket tar väl cykeln i följebilen???

jonte987

Aktiv medlem
Frakta MTB i Volvo 744
Varför slänger du inte den på flaket?
volvo_945_volvo_kapad_proffsbyggd_epa_1990_385204.klicket.se.5107353.1600.1600.0.1.0.jpg

GurraG

Aktiv medlem
Frakta MTB i Volvo 744
Varför slänger du inte den på flaket?
Visa bilaga 533542
Det skulle jag kunna göra men jag är fortfarande osäker på hur jag frakta den. Jag har flera gångbara alternativ men eftersom jag äger en 744 vill jag gärna skryta om det. Dessutom verkar det som jag måste skaffa en pall om jag ska ha den på takräcket, tragiskt! PS. Det där är ingen 744. DS

jonte987

Aktiv medlem
Frakta MTB i Volvo 744
Det skulle jag kunna göra men jag är fortfarande osäker på hur jag frakta den. Jag har flera gångbara alternativ men eftersom jag äger en 744 vill jag gärna skryta om det. Dessutom verkar det som jag måste skaffa en pall om jag ska ha den på takräcket, tragiskt! PS. Det där är ingen 744. DS
Precis skaffa en snygg choppad 945 och visa grannarna att du är någon att räkna med.

kais01

Aktiv medlem
Frakta MTB i Volvo 744
om du tar den på taket blir inte luftmotståndet så farligt, om du bygger om bilen till triangelmärkt.

som nu brukligt är.

å andra sidan går det då snabbare att cykla.

jobbig sits;)

MtbIte

Aktiv medlem
Frakta MTB i Volvo 744
Du har ju fått hjälp i denna tråden redan, så vet inte varför yttligare tråd skapas.

jomper

Forumpappa
Forumvärd
Frakta MTB i Volvo 744
Jag lånade en blå cykelväska av en skäggig gubbe en gång, den gick till och med in i den VW Polo jag körde då! Kolla med honom kanske?

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer