Fula Hojar!!

Jonas Bleckert

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
3A977D19-8028-43D8-B8F9-F44A69F9626C.jpeg

ostrand

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Om inte den här har varit med tidigare så är det verkligen dags nu:

Bilagor

• Screenshot_20220829-073025_Tradera.jpg
    Screenshot_20220829-073025_Tradera.jpg
    137.9 KB · Besök: 87

Bonzo

Aktiv medlem
Fula Hojar!!

MagerValp

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Denna spände upp sig mäktigt hos en cykelreparatör i mitt område.

Så många tankar.. så få svar..
Påminner lite om en cykel jag såg i Göteborg förra veckan. En herre hade satt tempopinnar på en vanlig herrcykel men monterat dem baklänges. Såg ungefär som om han höll i tömmarna på en häst. Var tyvärr inte snabb nog med kameran...

onegear

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Hur tänkte Crescent här? Cykeln som inte passar någon... Jag tror det ska vara en barncykel men sadelröret är för långt... Någon med rätt benlängd kommer slå styret i knäna och storleken på framdrevet ger hojen en toppfart på 67km/t på 3an men ingen unge kommer orka cykla på den...
20220815_072438.jpg

erolwi

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Hur tänkte Crescent här? Cykeln som inte passar någon... Jag tror det ska vara en barncykel men sadelröret är för långt... Någon med rätt benlängd kommer slå styret i knäna och storleken på framdrevet ger hojen en toppfart på 67km/t på 3an men ingen unge kommer orka cykla på den... Visa bilaga 578010
Blandade du inte ihop funktion och utseende här?

Edit: tvåa på bollen😂

JBogevik

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Nu ska jag komma med något kontroversiellt...
Första intrycket är helt okej men detaljerna med inbyggda dämparen som får cykeln att se ut som en elcykel och styrstammen som är fet och plastig gör att nya Spark hamnar på denna lista för mig.

Nu väntar jag på att tomaterna ska komma flygandes. :)

Scottspark2022.jpg

GoranS

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Nu ska jag komma med något kontroversiellt...
Första intrycket är helt okej men detaljerna med inbyggda dämparen som får cykeln att se ut som en elcykel och styrstammen som är fet och plastig gör att nya Spark hamnar på denna lista för mig.

Nu väntar jag på att tomaterna ska komma flygandes. :)

Visa bilaga 578048
Uttrycket "Sila mygg och svälja kameler" dyker upp i min skalle. :sneaky:

Köp & Sälj

Topp