Vad är det som vissa tillverkare har emot sadelröret egentligen, har det gjort dem något ont?åter en startup som vill utrota sadelröret
Vad är det som vissa tillverkare har emot sadelröret egentligen, har det gjort dem något ont?
Första steget på väg tillbaka till 80-talets mixed-ramar. Tvi.
Fast, mixte är ju en vacker ramkonstruktion.Första steget på väg tillbaka till 80-talets mixed-ramar. Tvi.
Fast, mixte är ju en vacker ramkonstruktion.
Smaken är som mixtens övre ramrör...Fast, mixte är ju en vacker ramkonstruktion.
Fel?Smaken är som mixtens övre ramrör...
Så gräslig 😱Scotts vinnarkandidat. Hjälp!
Visa bilaga 591727
Scotts vinnarkandidat. Hjälp!
Visa bilaga 591727
Samma fulla bajsblöja vid framdrevet som hos Spark!Scotts vinnarkandidat. Hjälp!
Visa bilaga 591727
Och det ser ut fom det läckt ut upp på ramenSamma fulla bajsblöja vid framdrevet som hos Spark!
Var tvungen att googla. Skulle jag inte gjort. Satan vilken anskrämlig skapelseYTs nya grävväl!?
En trevlig pendlarcykel.....
Obegripligt hur Canyon kan designa en så gräsligt ful cykel när övriga sortimentet är helt ok:
![]()
Precede:ON 7 step-through
Gör vad du vill i stan, när du vill. Ta med dig all din packning. Susa förbi rusningstrafiken på vägen till kontoret. Eller rulla lugnt och stillsamt genom naturen. Med en lättmonterad genomstegsram, lättunderhållen växling, stark Bosch-motor liksom smart inbyggda funktioner kommer Precede:ON...www.canyon.com
Ja, fy f*n. Blir alltid lite illamående och yr i huvudet av att se de där svajiga linjerna. Obegriplig design.Pinarellos cyklar ser ut som att de stått ute i solen för länge.
Scotts vinnarkandidat. Hjälp!
Visa bilaga 591727
Den ser ut som om den redan har plats för en motor och ett batteri, men dämparen är i vägen.
De har tom lyckats få på skivbromsarna åt fel håll...well done!
Jag tror att jag hade fel. Om Spark har utrymmet för motor och batteri har Genius det säkert.
Visa bilaga 596428
Påminner om denna tycker jagEn trevlig pendlarcykel.....
Obegripligt hur Canyon kan designa en så gräsligt ful cykel när övriga sortimentet är helt ok:
![]()
Precede:ON 7 step-through
Gör vad du vill i stan, när du vill. Ta med dig all din packning. Susa förbi rusningstrafiken på vägen till kontoret. Eller rulla lugnt och stillsamt genom naturen. Med en lättmonterad genomstegsram, lättunderhållen växling, stark Bosch-motor liksom smart inbyggda funktioner kommer Precede:ON...www.canyon.com
Wow! respekt till den som faktiskt cyklar på en itera än!!!Påminner om denna tycker jag Visa bilaga 596552
Ser ut som den här fast med lägre styre.
Säkert där de hittat inspiration, men ändrat till en banan därbak..Ser ut som den här fast med lägre styre. Visa bilaga 596917
Kedjestaget ser skumt ut,men annars tycker jag den är riktigt snygg. Hur ser det ut i verkligheten tro? Vet att några här äger en sån...
Ser ut som man får in huvudet mellan bakdäck och sadelrör 😂😂Cupra cykeln är fortfarande ful, men mycket bättre än cyklar från andra biltillverkare. Dessutom intressant med SS, remdrift, bockstyre och hydrauliska skivbromsar.
Visa bilaga 599720
Jag tar gärna en 😊Cupra cykeln är fortfarande ful, men mycket bättre än cyklar från andra biltillverkare. Dessutom intressant med SS, remdrift, bockstyre och hydrauliska skivbromsar.
Visa bilaga 599720
Det ser ut som den där klasskamraten alla hade i lågstadiet som inte växt i sina öron än, fast också kobent.
Den där flexar nog mer än den fjädrar när man står upp och trampar...