Fula Hojar!!

Fula Hojar!!
E57049D0-D1D8-4F40-A20D-484E87A64F45.jpeg

Ful men samtidigt lite cool

Fula Hojar!!
Det är något riktigt styggt med denna skapelse. På ej studiomoddade bilder ser styrhuvudet ännu mer konstigt ut, sen är ju "lowered chainstays" jättebra men den här skaver i ögat. Finns några "riktiga" bilder om man bildsöker men då hamnar man på happyiters cyklar vilket är lite elakt kanske. Jag betvivlar inte att den är ungefär lika bra som alla andra kolramar man kan köpa eller kanske säkert bättre på vissa vis.
*onpopular opinion*
Rocket_BW1.jpg

Fula Hojar!!
Det är något riktigt styggt med denna skapelse. På ej studiomoddade bilder ser styrhuvudet ännu mer konstigt ut, sen är ju "lowered chainstays" jättebra men den här skaver i ögat. Finns några "riktiga" bilder om man bildsöker men då hamnar man på happyiters cyklar vilket är lite elakt kanske. Jag betvivlar inte att den är ungefär lika bra som alla andra kolramar man kan köpa eller kanske säkert bättre på vissa vis.
*onpopular opinion*
Rocket_BW1.jpg
Uff, jag tyckte den såg helt okey ut först, men ju mer man kollat så ser det ut som att nästan allting är "lite fel"

Fula Hojar!!
*onpopular opinion*
Rocket_BW1.jpg
Hej.. Vadårå?? Den ser ut som alla andra 5000 stycken nya gravelhojar på marknaden. Jo, jag vet att klibborna skiljer, men det är väl det enda.. mvh borano20

Fula Hojar!!
*onpopular opinion*
IMG_20230324_201220.jpg

Den här delen ser väl bra ut iaf. Förutom logon. Och fälgens märkliga sneda branding. Var är ventilen?

Fula Hojar!!

Fula Hojar!!
Fula Hojar!!
Fula Hojar!!
Vet inte om de varit uppe förr men Unno Burn är ju så jävla ful. Gamla modellen var ju riktigt snygg. Det här ser ut som en konceptcykel från ett bilmärke.

Både gamla och nya har varit med här:

Tillbaka
Topp