Fula Hojar!!
Du är tjurig ...Håller med, men 5 nyanser av rött ger mig huvudvärk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Du är tjurig ...Håller med, men 5 nyanser av rött ger mig huvudvärk
Det där kan väl aldrig vara slutpriset.Om jag hade haft råd hade jag köpt direkt![]()
Bisarr ”bult” som fäster länkaget..Visa bilaga 608697
Ful men samtidigt lite cool
Cool !!Visa bilaga 608697
Ful men samtidigt lite cool
Den var inte så kul...
Det kan nästan vara nytt rekord det här. Ont i ögonen
Vet inte vad som provocerar mest, att det står "tiger" på ett leopardmönster, eller att gaffel och sadelstolpe sitter bak och fram.
Kommer tänka på Trazan och Banarne.
Kände samma sak, mina ögon!Det kan nästan vara nytt rekord det här. Ont i ögonen
Intressant...räknar jag rätt med 280 ekrar i hjulsetet?
Bakdämparn ser ut att sitta på motsatt sida bakväxeln så ser inte hur det skulle gå till?Måste vara den enda cykeln där bakväxeln kan trassla in sig in bakdämparen :D
Uff, jag tyckte den såg helt okey ut först, men ju mer man kollat så ser det ut som att nästan allting är "lite fel"Det är något riktigt styggt med denna skapelse. På ej studiomoddade bilder ser styrhuvudet ännu mer konstigt ut, sen är ju "lowered chainstays" jättebra men den här skaver i ögat. Finns några "riktiga" bilder om man bildsöker men då hamnar man på happyiters cyklar vilket är lite elakt kanske. Jag betvivlar inte att den är ungefär lika bra som alla andra kolramar man kan köpa eller kanske säkert bättre på vissa vis.
*onpopular opinion*
![]()
Hej.. Vadårå?? Den ser ut som alla andra 5000 stycken nya gravelhojar på marknaden. Jo, jag vet att klibborna skiljer, men det är väl det enda.. mvh borano20Det är något riktigt styggt med denna skapelse. På ej studiomoddade bilder ser styrhuvudet ännu mer konstigt ut, sen är ju "lowered chainstays" jättebra men den här skaver i ögat. Finns några "riktiga" bilder om man bildsöker men då hamnar man på happyiters cyklar vilket är lite elakt kanske. Jag betvivlar inte att den är ungefär lika bra som alla andra kolramar man kan köpa eller kanske säkert bättre på vissa vis.
*onpopular opinion*
![]()
Det är något riktigt styggt med denna skapelse. På ej studiomoddade bilder ser styrhuvudet ännu mer konstigt ut, sen är ju "lowered chainstays" jättebra men den här skaver i ögat. Finns några "riktiga" bilder om man bildsöker men då hamnar man på happyiters cyklar vilket är lite elakt kanske. Jag betvivlar inte att den är ungefär lika bra som alla andra kolramar man kan köpa eller kanske säkert bättre på vissa vis.
*onpopular opinion*
trådlösVisa bilaga 615358
Den här delen ser väl bra ut iaf. Förutom logon. Och fälgens märkliga sneda branding. Var är ventilen?
Seriös fråga: vad är det bra för?sen är ju "lowered chainstays" jättebra
Mer plats för bredare däck utan att behöva förlänga kedjestagen.Seriös fråga: vad är det bra för?
Mer plats för bredare däck utan att behöva förlänga kedjestagen.
Det där måste ju vara ett skämt?
Det där måste ju vara ett skämt?
One bike to rule theme all.Pinkbike skriver:
"Have you ever struggled to decide between buying an aero road bike, a triathlon bike, an 180mm enduro bike, a cargo bike, and a high speed commuter? Well if you have $20K, the RYUGER EIDOLON BR-RTS means you don't have to."
![]()
Brian's Final Randoms - Taipei Cycle Show 2023 - Pinkbike
I've saved some of the best for last. Also some of the strangest.m.pinkbike.com
Man kan undra om det var R&D eller marknad som vann i den frågan?
Tycker att den gröna är lite coolFlera ex kan man se på den pågående konferensen i Taipei.
![]()
![]()
Tagit från https://bikerumor.com/17-weird-wonderful-bikes-from-taipei-cycle-show-2023/
Tycker att den gröna är lite cool![]()
Vet inte om de varit uppe förr men Unno Burn är ju så jävla ful. Gamla modellen var ju riktigt snygg. Det här ser ut som en konceptcykel från ett bilmärke.