SIE
Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Som en helsidesannons där sidbrytningen (?) blir lite olycklig
Som en helsidesannons där sidbrytningen (?) blir lite olycklig
tror att de började med att designa xxs ramen, och så förlängde de den för övriga storlekarSom en helsidesannons där sidbrytningen (?) blir lite olycklig
Håller med dig. Man vänjer sig inte.Hmm... nä
ah, mycket bättre! Passar inte här i tråden.Visa bilaga 488505
så! nu är den rättvänd
pungkrossarpuckel...
Nja... triathloncyklar är ju roliga att häckla - de kan ju vara fantastiskt fula ibland.Inget riktigt regelverk i den här tråden. Förslag:
Bring 'em on!
- Inga triathlon- eller tempocyklar
- Inga fulldämpade MTB
- Inga trial-hojar
- Inga elcyklar
- Inga utpräglade veterancyklar
- Inga recumbents
- Inga Itera
Vad blir kvar?Inget riktigt regelverk i den här tråden. Förslag:
Bring 'em on!
- Inga fulldämpade MTB
- Inga trial-hojar
- Inga elcyklar
- Inga recumbents
- Inga Itera
Snygga cyklar?Vad blir kvar?
Vad blir kvar?
trodde regelverket var rätt tydligtInget riktigt regelverk i den här tråden. Förslag:
Bring 'em on!
- Inga fulldämpade MTB
- Inga trial-hojar
- Inga elcyklar
- Inga recumbents
- Inga Itera
Fast man får inte sparka på dem som ligger... Därav förslaget.trodde regelverket var rätt tydligt
- inga snygga cyklar
Inget riktigt regelverk i den här tråden. Förslag:
Bring 'em on!
- Inga fulldämpade MTB
- Inga trial-hojar
- Inga elcyklar
- Inga recumbents
- Inga Itera
Den där var ju helt fantastisk.
Vilken hemsk dorkydisk!
Risk för träsmak?
Passar i fula mektråden också...Den där var ju helt fantastisk.
du menar det faktum att personen i snön lider av vätskebrist?Kan väl inte bara var jag som ser det?
Jag håller med. Färgerna tilltalar mig inte alls (tänkte lite på stekt ägg när jag såg den) men jag skulle inte fått för mig att posta den i den här tråden.Jag tycker inte heller att @Cyklist senaste skapelse är lika sexig som hans tidigare byggen men att likna den med ett pisshål i snön känns inte ok...
Sen kan jag tycka att jakten på vikt har gått väl långt i detta fall. Ingen drivlina och inga bromsar?Tips från coachen!
![]()
Även om jag självklart vill att alla byggen ska se "bra" ut (alltså hålla någon form av kvalité), så var aldrig tanken att denna skulle vara snygg i klassisk bemärkelse. Tanken när jag lackade min gamla hardtail i skrikiga Klein-färger var att det skulle vara kul med något färgglatt som uppmuntrande fick en att tänka "haha vilken jävla hoj alltså" när man är ute i vintermörkret eller långt ut i skogen på någon enslig grusväg.
Och tro mig, det tänker man när man ser den här irl! Den ser typ ut som en rendering även med blotta ögat (alternativt en Itera, stekt ägg, skrikig osmaklig drifting-bil med gula fälgar osv).
Sen finns det något kul i att helt enkelt släppa hämningarna lite extra ibland och bara göra något galet.
Men med det sagt så räknar jag iskallt med att folk kommer antingen älska eller hata den - eller båda samtidigt. Och det är helt okej.
Ps. Pakethållaren är i mitt eget tycke oväntat cool (och att ett mainstream-märke som Trek ens tillverkar konceptet) men är helt klart "optional" och kommer definitivt inte sitta på hela tiden.
Ska bara dit med fotpinnar, så kan man sänka droppern när man ska springa satan och sen hissa upp den när man ska coasta och stå på pinnarna!Sen kan jag tycka att jakten på vikt har gått väl långt i detta fall. Ingen drivlina och inga bromsar?
En springcykel för vuxna?
![]()
Tips från coachen!
![]()
Även om jag självklart vill att alla byggen ska se "bra" ut (alltså hålla någon form av kvalité), så var aldrig tanken att denna skulle vara snygg i klassisk bemärkelse. Tanken när jag lackade min gamla hardtail i skrikiga Klein-färger var att det skulle vara kul med något färgglatt som uppmuntrande fick en att tänka "haha vilken jävla hoj alltså" när man är ute i vintermörkret eller långt ut i skogen på någon enslig grusväg.
Och tro mig, det tänker man när man ser den här irl! Den ser typ ut som en rendering även med blotta ögat (alternativt en Itera, stekt ägg, skrikig osmaklig drifting-bil med gula fälgar osv).
Sen finns det något kul i att helt enkelt släppa hämningarna lite extra ibland och bara göra något galet.
Men med det sagt så räknar jag iskallt med att folk kommer antingen älska eller hata den - eller båda samtidigt. Och det är helt okej.
Ps. Pakethållaren är i mitt eget tycke oväntat cool (och att ett mainstream-märke som Trek ens tillverkar konceptet) men är helt klart "optional" och kommer definitivt inte sitta på hela tiden.
Eller styrka kanske? Ramen är ju ändå tillverkad åt Wibmer och han kör ju aningen hårt på sina cyklar :DVisa bilaga 490859
Visa bilaga 490860
vad tror vi canyon gömmer i det där enorma underröret?
batteri? kebabrulle?
Den gula snön?Jag har nog konstig smak för jag gillar den, å andra sidan gillar jag öl oxå.
/T
Jag skulle vilja prova en....
tja macaskills santa cruz behöver tydligen inte det, å han kör väl minst lika hårtEller styrka kanske? Ramen är ju ändå tillverkad åt Wibmer och han kör ju aningen hårt på sina cyklar :D
tja macaskills santa cruz behöver tydligen inte det, å han kör väl minst lika hårt
Jo han lärde väl sig att inte göra illa sig för ett tag sen. Men tror mer att det handlar om att passa in i canyons formspråk än nåt annatNu har jag inte järnkoll på de båda, men Wibmer brukar väl förutom cykelkontroll addera en jäkla fart och riktiga monsterhopp. DM känns mer sober, och verkar inte ha lika bråttom till akuten.
inbyggd stänkskärmVisa bilaga 490859
Visa bilaga 490860
vad tror vi canyon gömmer i det där enorma underröret?
batteri? kebabrulle?
Määää.....Ingen kommentar...