Fullt i cykeltröjans fickor? Här är lösningen!

Drosa

Aktiv medlem
Aldrig mer en tappad banan på cykelbanan. Här är lösningen för dig som har ryggfickorna fulla och vill ha mer plats för din banan. Hur man gör med bananskalet när man ätit upp sin banan är dock oklart. Kastar den brevid cykelbanan? ?

Screenshot_20190723-134058_Chrome.jpg

Manurhin2

Aktiv medlem
Man tror att det är ett skämt men faktum är att jag sett liknande på en cykel från Trångstad racers .

Av respekt för sporten hoppas jag att dom förbjuds ?

M

LTS

Ny medlem
Har de infört en certifieringsstandard för längd, tjocklek, krökningsradie o s v som bananproducenterna kan följa?

GoranS

Aktiv medlem
Drosa:
Du får väl kontakta tillverkaren av bananhållaren och se om de inte kan utvidga sitt produktsortiment med en liten bananskalskorg som kan fästas på sadelstolpen s.a. restprodukterna har en lämplig placering på cykeln också.

Drosa

Aktiv medlem
Återupplivar denna tråd på ämnet bananer. Bananhjälm kanske vissa som har uppnått en viss ålder har hört talas om och här kommer 2000-talets hjälmvariant för alla hjälmnostalgiker. Fördelen är att man kan käka upp hjälmen efter hand men crashskyddet försämras naturligtvis.
Dessutom är bananhjälmen ett betydligt mer miljövänligt alternativ till de vanliga hjälmarna som producerats av oljebaserat matrial. Och ett om ännu bättre val är det om du väljer en ekologiskt producerad hjälm.

20200212_214952.jpg

Drosa

Aktiv medlem
Oavsett inga bananer. Nästan allt är ju en förbättring. Utom kanske cigg men det är ett gränsfall.

Cigg var faktiskt bra saker på den tiden.
Användning av rökverk för atleter rekommenderades till och med av läkare! Gino Bartali tex var ju storrökare och inte hade han någon dålig karriär precis. Fan, att jag inte började röka i tonåren då kanske jag kunnat haft en karriär som proffs. 😀🤪😱

xyz-saft

Aktiv medlem
Frågan är var man gör av kaviaren bara? Banan går ju inte att äta utan kaviar. Finns ju visserligen små tuber som man kanske kan tejpa fast på cykeln?

plumse

Aktiv medlem
Tro mig jag har provat, jag gillar inte att spy, min mage verkar allergiskt mot banan, antar jag evolverat förbi ap-stadiet?;)🐒
Haha!
Men det fixar du med fin-öl.
I rätta mängder kommer du tillbaka till ap-stadiet och kan då slaffsa i dig bananen utan biverkningar.
Möjligtvis kanske bananen ger en antydan till huvudverk dagen efter.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer