Gamla "värsting"-mtbs som fortfarande hänger med?

Cimon

Ny medlem
karlr skrev:
-------------------------------------------------------
> yeah, din dbr! Men de där flaskhållarna, är det
> inte nån slags aerodynamisk kolfiber eller
> annat?? Stilen avviker något? :)

Helt rätt Kalle! De är alu, men filar på att skaffa ett par mer retro som passar in i looken! Kanske nåt i stål om jag hittar.

TrpplX

Medlem
Det var tider de

Bilagor

• matsfrows.jpg
    matsfrows.jpg
    101.6 KB · Besök: 99

thelamp

Ny medlem
IMAG0487.jpg
Min gamla cyclepro pinnacle comp! Går som pendlarhoj och är ombyggd till singlespeed. Lika rolig nu som då och med en härlig patina.

Memmeth

Ny medlem
Denna har hängt med mig i 18 år, Litespeed Obed -99, fortfarande mitt bästa köp. Den har fått agera skogsraket, cityhoj, extracykel och nu sedan några veckor tillbaka "monstercross". Kommer aldrig att sälja denna ram. :)

Bilagor

• 20190624_203934.jpg
    20190624_203934.jpg
    185.7 KB · Besök: 75

Mapach

Aktiv medlem
Memmeth sa:
Denna har hängt med mig i 18 år, Litespeed Obed -99, fortfarande mitt bästa köp. Den har fått agera skogsraket, cityhoj, extracykel och nu sedan några veckor tillbaka "monstercross". Kommer aldrig att sälja denna ram. :)

Härlig bump i en sen länge bortglömd tråd! Har suktat efter titan ramar sen man var fjunig tonåring, men såhär 20+ år senare så har man ännu inte kommit till skott och köpt en. Men men, nån gång...

Transwave

Aktiv medlem
Här är en gammal cykel som på allvar skulle kunna hänga med dagens gruppkörningar, bara man fimpar de blytunga gazzadäcken och monterar på ett par moderna 2.6:or. Hade denna cykel 2001 - 2007. Det är inte förrän vid millennium-skiftet som det började dyka upp hojar som pallar för riktig stigcykling i mitt tycke.
stinkyhemma.JPG

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer