Garmin 510 dog, vad köpa?

marr

Aktiv medlem
530 är riktigt trevligt, vi har en sådan och en 1030 i hushållet. 1030 har så klart väldigt mycket större skärm, på gott och ont. 530 är liten, samma där.
530 har inte touch, vilket är jäkligt nice, men ovant när man går från 1030. Man försöker trycka på skärmen, ofta. Men 530 är mycket enklare att hantera med handskar.

mklmtb

Medlem
Jag var lite skeptisk mot 1030:an för MTB, satsade på den främst för LVG-cyklingen men är förvånansvärt nöjd med den även för MTB. Att med lätthet navigera runt på datorn och låta den ta fram rutter (som följer MTB spår) är trevlig när jag försöker köra lite nya spår. Via DCR fanns den dessutom med 30% rabatt häromdagen.

Nikklas

Medlem
mklmtb sa:
Jag var lite skeptisk mot 1030:an för MTB, satsade på den främst för LVG-cyklingen men är förvånansvärt nöjd med den även för MTB. Att med lätthet navigera runt på datorn och låta den ta fram rutter (som följer MTB spår) är trevlig när jag försöker köra lite nya spår. Via DCR fanns den dessutom med 30% rabatt häromdagen.
Vart hittar man koden? Gäller den fortfarande ?

mklmtb

Medlem
Nikklas sa:
mklmtb sa:
Vart hittar man koden? Gäller den fortfarande ?
Behövs inga koder, kolla här: https://www.clevertraining.co.uk/black-friday-deals?limit=90&acc=cfcd208495d565ef66e7dff9f98764da

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer