GDCDH Gammal damcykel downhill!

zero2000

Ny medlem
HAr gått o tänkte på hur sjukt roligt det kan vara o dra ihop ett gäng och köra en skojig Dh tävling med morsans gammla DBS eller liknade skit :P Vinnaren vinner ett lock öl eller nått. Tror det kan bli helt sjukt mycket skratt, o trashade hojjar. Tror ni detta kan vara nått nu när vårsolen börjar komma fram o värmer upp våra spår.

Kan ni tänka er o hänga på?? Eller skall man lägga ner idén?

Lars.E

Aktiv medlem
alan_repack1.jpg ht=600

kanske lite för stabil ram och för många växlar men...
bilden kommer från http://www.clunkers.net/index.html

greblleM

Ny medlem
BMX i flinbanan hade ju varit något annars.. inte omöjligt men förmodligen jäkligt vågat att vågat att stå på lite med dom små hjulen som förmodligen passar ganska fint i många av dom små hålen överallt.. =P

greblleM

Ny medlem
Är ju en kul idé helt klart! Men ni lär nog få kräva en satans massa skydd på folk för det kommer ju att kraschas rätt ofta kan jag tänka mig. =P

Kneecap

Aktiv medlem
Tjena!

Jag har sett Örgelgörgel ripap skutna på damcykel.. Den kokade om baknavet.. Brutalt sa bill, mongo sa bull..

zero2000

Ny medlem
hade tänkt att så fort snön börjar dra sig undan o spåren e fina så spikar vi ett datum för detta event. Tycker vi grillar o dricker lite folkisar efteråt. eller undertiden. o umgås o har jäkligt kul!

Fässberg

Aktiv medlem
Liknande idé har jag funderat på. Skillnaden var att man skulle ta det ett steg närmare folkrace och tvingas sälja hojen för 500kr efter varje rejs om någon vill köpa :)

Vilsen

Medlem
Jag är på om jag är ledig. Resten av Varbergs nördar hänger nog också på. Vi har ju klassiska Monark i blodet så det blir en giftig tävling.

Topp