Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hallå alla Ghettoriders! Eftersom jag har en efterhängsen förkylning så kan jag inte göra VO2 Max/Tröskeltestet på Bosön nu på lördag, är det någon som är sugen på att ta min plats kl.9.30, priset är 1350kr för båda testen.
Näe, det var brett så det räckte och blev över.
Riktigt mysig tur. Lagom fart, lagom kallt, lagom långt och grymt gott fika på det. Allt var bara myyyys och kärlek överallt.
Kul tur ikväll! Länge sedan vi cyklade på skogstigar! Tack för det! Det känns som en återfödd ånyo:-) Det kommer att kännas i armarna imorgon...
@ Jocke : tack för cykellånet! Jag skall inte kör hår med den bara testa lite...
För er som vill höja era blodvärden inför BBQ-rejsen i vår så finns nu Ghetto kakan att beställa igen. Skicka PM med hur många du vill ha och vilken smak.
Globalistic skrev:
-------------------------------------------------------
> För er som vill höja era blodvärden inför
> BBQ-rejsen i vår så finns nu Ghetto kakan att
> beställa igen. Skicka PM med hur många du vill
> ha och vilken smak.
>
> Nästa beställning är 1 april.
>
> Ciao!
torohl skrev:
-------------------------------------------------------
> Tjuvträning inför söndag???
>
> Kul att se att du är på g igen, syns vi på
> tisdag?
Är det någon som vill ut och nöta landsväg i morgon?
Sticker ut vid 10 tiden från vendelsö. Avslutar vid 14 i högdalen.
Jobbar eftermiddag denna vecka så kommer ej med i kväll.
Skogsmulle-Jocke uteblir i kväll till förmån för ett möte i barnens skola så ni behöver inte ge er ut i skogen för min skull. Fast ni får säkert skoj där, även utan mig.
Jag börjar bli lite rädd för att dödsisen snart kommer ersätta myssnön på stigarna. Hoppas vi hinner köra söndagens batalj innan det blir skridskobana i skogen.
Jan – Hasse
Feb – Attila
Mar – Håkan
Apr – Per
Maj - Bang
Jun - Torbjörn
Jul – Gille
Aug – Andreas
Sep - Rooth
Okt – Ingemar
Nov – Tomas GR
Dec – JockeP
Tack för ikväll, najs bajs med flow. Dagens hjälte måste nog ändå bli Chrille med Stanspausande, luftpumpande, däcktrycksreglering och fika innan han ens blev varm :)
Det var en trevlig tur i kväll.
Och inte saknade man "jag ska ta av mig tröjan"-killen idag. Vi hade ju "ska släppa ut lite luft och nu måsta jag pumpa"-killen med oss.
Skönt att få vila medans man väntar på andra. Oftast brukar det ju vara tvärtom och man får aldrig vila.
Vi syns på söndag igen :-)
*Snyft* Jag skulle varit där! :-(
Det såg ju jättemysigt ut.
Massiva minusgrader utlovade till helgen. Man kanske skulle låna dubbdäcken från frugan pendlare eller gick det att få fäste med bara gummi på isbetongen?