[Ghettoride Haninge] Varje tisdag, Samling 18.30 Åbyplan Västerhaninge

Yihaaa! Tisdaaag i morgon.

För er som ev. Är sugna på att vara med i ghettofilmen kan skicka ett PM till mig. Inspelningsdag söndag efter 16.00. Ghettotröjor på!

Jag tänkte ta en tur i Rudan ikväll om någon är sugen. Eller i Ghetto skogarna kring VH.

Säg tid o plats.

Ingen cykling för mig imorgon :-( Jag var ute i helgen med kompisen, runt Tyresta och lyckades stå på näsan vid ett ställe . När jag tog emot i fallet var en elak rot som träffade min vänster handflata. Krocken var så pass ”bra” så att min vänstra handflata fått lite nya färgskiftningar från normalt till blått och rött. Inget är brutet men att krama cykelstyret gör j… ont!

Jag måste nog vila handen ett tag så att jag får tillbaka känslan i tummen. Jag satsar på att tag ett eller fler spinningpass istället.
Ha det så bra i skogarna imorgon och vi kanske ses nästa vecka.

Angående filmningen på söndag var blir det samling någonstans? Siktar inte att var med på bild men det skulle vara kul att se hur det går för de som är duktiga.
/Attila

OK ! Jag får anstränga mig då med att tvätta kläder, cykel och raka mig :-)
Men var skall man träffas?

Fasiken, jag uteblir 2 veckor till pga att jag är bortrest med jobbet just över tisdagarna. Illa! Ha så trevligt så ses vi om tre veckor!

Lite Bild från inspelningen av "So Ghetto".

Premiär 16/10!

magiskt.jpg

Globalistic skrev:
-------------------------------------------------------
> Wrooooom! Sugen på kaka!

Vilken sort?

Då blev man ihopsydd på närakuten i Handen. Vi ghettoriders kanske ska skaffa klippkort där ;-)
I övrigt mår jag jättebra!

Vad hände Thomas? Var det i backen innan gräsängen där jag vek av hemåt? Hoppas du kan springa i helgen.

Tomas smakade rot i nerförslöpan mot ängarna. Helt onödigt, alla kan se att dom inte är så goda. Det blev ett fult jack i läppen, men T var lika glad ändå, haha.

Lingon skrev:
-------------------------------------------------------
> Vad hände Thomas? Var det i backen innan
> gräsängen där jag vek av hemåt? Hoppas du kan
> springa i helgen.

Japp!
En otb strax efter ett av de små droppen i backen ner. Jag dök på huvudet och fixade till en redig faceplant. Hjälmen tog tack och lov upp den värsta smällen. Jag tänkte först att det inte var så illa, men när jag kom hem så var det lilla jacket i överläppen rätt djupt.
Men det fixade de som sagt till rätt kvickt på närakuten. Fick till och med förtur!

Bra skrivet Bang! Ni som är skadade krya på er! Själv var jag på Friskiss och spann loss. Siktar att vara med på söndag. Pm kommer.

Krya på dig Tomas och lycka till på Lidingöloppet på lördag!
Mycket bra skrivet Bang det tar skruv hoppas jag.
Det var det fint i skogen idag ganska torrt utöver i surhålen och riktigt bra cykling.

Usch, vad hör man Tomas!
Skönt att det inte blev värre än det blev.
Hoppas det onda går över innan lördag.
Lycka till på lördag, få se om jag hinner dit innan du paserar 15 km.

Bra insändare B, inte för att jag tror att det hjälper, men man vet aldrig.

Tack för i går alla.
Jag hade inga krafter alls igår då jag inte ätit mer än frukost 2 dagar i rad (skärpning Ingo)

Tomas: Krya på dig så du kan springa Lidingöloppet i helgen. Kanske var du alldeles för cykel-pigg då du hoppade på tåget vid fikat.

Bang: Bra skrivet Bang. Igår var fanns inga stockar på stigarna men en av spängerna var kraschad.

Snart firar vi två år...bjuder på en trailer från Ghettot Rides kommande film - So Ghetto.

Mycket nöje!

Filmen har premiär 16/10, check it out!

Kram!

Tillbaka
Topp