Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vi är några som tänkte köra sörmlandsleden Östertälje-Handen. Tänkte kolla lite med er som antagligen rör er lite i det området. Har hört lite blandat om sträckan Paradiset-Handen, är den cyklingsbar eller finns det bättre alternativ?
frippa skrev:
-------------------------------------------------------
> Vi är några som tänkte köra sörmlandsleden
> Östertälje-Handen. Tänkte kolla lite med er som
> antagligen rör er lite i det området. Har hört
> lite blandat om sträckan Paradiset-Handen, är
> den cyklingsbar eller finns det bättre
> alternativ?
Det är inga problem alls. En rikigt fin cykelsträcka med endast några få pushbike-ställen, lite beroende på cykelval och cyklistens tekniska förmåga. Kör hårt!
Alternativ finns givetvis, det finns alltid alternativ när man kör MTB, t.ex. Brinkslingan och bilvägen, men det är knappt värt besväret. Här är en liten karta med alternativ runt Paradiset.
Tack för ikväll, det var kul. Andreas fick luft flera gånger ikväll hörde jag...
Jag och Mattias J körde Hasses OTB , jag tröttnade lite o tänkte köra om honom, han blev rätt paff när jag dök upp i lingonriset bredvid honom :)
Lite nya stigar provade vi oxå i kanten mot Jägartorp.
Tro mig, jag var styrelsemedlem i en bilförening för några år sen, medlemsantalet var ca 1700st, 2r senare när fejjsbook hade etablerat sig så var siffran halverad, för att ytterligare 1år senare vara ca 300st, och i dagens läge är det 34st.... Då är styrelsen på 8st inräknad...