Åhh, hoppas det är lite kvar till en iommer hem. Kanske får sluta läsa här och kolla om istället.Galen körning hittills. Nog många av cyklisterna som kommer vara riktigt slitna efter målgång.
Många bra tips, men har man rätt kroppshydda är det förstås proffskit som gäller.För det första måste du vara klädd för att komma på TV. Mankinis, djävulsutstyrslar, nunneklädsel eller liknande är till fördel. Sedan sk du rusa med klungan i flipflops.
Mycket imponerande att ha sånt sprutt i påkarna efter en så tuff utbrytning. Man måste ju gilla De Gendt. Inte hans första rodeo direkt...Var en dag för tidigt ute med min vinnargissning. Väl förtjänt av Thomas i dag.
Plusett! Han är så jävla bra!Mycket imponerande att ha sånt sprutt i påkarna efter en så tuff utbrytning. Man måste ju gilla De Gendt. Inte hans första rodeo direkt...
Hehe ja jo iofs, menade mer rätt som i att jag ville att han skulle vinna :)Det är alltid rätt vinnare i cykel.
Jag har tittat på ett par etapper av touren per motorcykel. Använt alternativa vägar för att ta mig fram för att se cyklisterna ganska nära toppen av Mt. Ventoux och målgång i Alpe d'Huez. Efter loppet är det timslånga köer av hemvändande bilister.En fråga;
Har under flera år misslyckats med min plan att ta mig ner och kika på avslutande bergsetapp/bergsetapper, men förr eller senare ska det väl kunna bli av. Hur långt innan behöver man med cykel ta sig samma väg som giro-deltagarna om man ska kombinera cykeltur/klättring med att komma på bra plats för att kika på när de riktiga cyklisterna passerar? (Alltså, hur "avstängt" är det under rutten?)
Tesfazion kom i mål som 91:a, 33:15 efter Hindley. Gruppen han kom in med innehöll även Ludvigsson. Ett antal av storspurtarna kom i mål tre kvart efter täten.Om han tar sig till målet så är det väl tur i oturen att ha vilodag imorgon och inte behöver ta beslutet om fortsättning innan tisdag
Ja jag tyckte hans tröja såg sliten ut vid målgång, såg detta först efter loppet. Kul om han kan hänga med utan att krascha ut sig!Att Landa kraschade och ändå gick i mål med tätgruppen.
Pozzovivo även 40s bakom Bardet och Carapaz kan vi nog inte räkna bort helt.
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
En fråga;
Har under flera år misslyckats med min plan att ta mig ner och kika på avslutande bergsetapp/bergsetapper, men förr eller senare ska det väl kunna bli av. Hur långt innan behöver man med cykel ta sig samma väg som giro-deltagarna om man ska kombinera cykeltur/klättring med att komma på bra plats för att kika på när de riktiga cyklisterna passerar? (Alltså, hur "avstängt" är det under rutten?)
Mvdp måste bli bättre på taktik och positionering. Men känns som kategorin puncheurs borde vara bra på denna.
Jag tycker tvärt emot dig att det är roligt med spurtetapper. Det tog mig tid att uppskatta men att få till en bra spurt är svårare än vad man kan tro, ofta är det lika mycket eller mer taktik än bergsetapper som baseras mer på watt/kg. Visserligen händer inget de första 195km men man kan ju snabbspola där tycker jag.Kan dom inte sluta med långa tråkiga platta etapper ? Trist, borde vara förbjudet. Bara lite kul att titta på bilder från Ita.