Gravel bike Sweden - outtömlig källa till kunskap eller sekt?

Peth

Aktiv medlem
Grus på billig och gammal cykel.
98625B54-736B-4FBC-9E86-E0711F848EBF.jpeg

ooms

Aktiv medlem
Italienare kan alltid ha fel, tro mig, jag jobbar med dem!
(fast just kaffe, vin, mat och glass är de rätt bra på)

Bengt-re

Aktiv medlem
Åh, ingetdera. Det var ett rakt igenom positivt och uppskattande inlägg.

Jag velade rätt länge om detaljerna i ergonomnin så bytte, vände styrstam och flyttade reglagen 3 gånger innan jag blev helt nöjd - så hmmm... lindan var jämnare lindad första gången....😕

IM

Aktiv medlem
Jag velade rätt länge om detaljerna i ergonomnin så bytte, vände styrstam och flyttade reglagen 3 gånger innan jag blev helt nöjd - så hmmm... lindan var jämnare lindad första gången....😕
Tredje gången gillt. Och med den top cap:n finns det väl ingen som har mage att anmärka på en omlindad linda. 😊

JesperA

Aktiv medlem
Gyttjegravel med elcykel känns lite som dom där filurerna som köper en Can-Am Renegade 1000R med 80hk & liknande ATV; sen kör till närmsta gyttjehål ("mudding") & trälar igenom den i 0.1km/h, highfivar allt & alla sen åker hem igen, inte min grej men alla gillar vi olika :D

Mud-Machine-2.jpg

Bengt-re

Aktiv medlem
Vi får gå ihop du och jag. Du har lila tröja, jag har skägg och halvdyr cykel.
Men medverkar förstås inte på bild så det skiter sig nog ändå.
Inte jag heller så gärna - försöker hålla ner andelen bilder på småfeta medelålders gubbar i zyberrymden, men gör undantag ibland...

fyrbåk

Aktiv medlem
Plötsligt händer det. Kritiska inlägg i GBS får ligga kvar utan att mod raderar dem, de till och med bemöts. Kanske har mod insett att det kanske är bättre att hålla igen lite på reptilhjärnans raderings- och kickningsimpulser, ha lite högre i tak och låta debatten föras i GBS än att den förs på Happy 😀

Diogenes

Aktiv medlem
De var väl tvungna till det efter att återigen ängat sig åt godtycklig moderering.

Senast ändrad:

Manurhin2

Aktiv medlem
Faan, känner att jag inte borde gått ur gbs.

Idag låg jag i en lerpöl och såg @mhenry bära sin gruscykel förbi och @wynot gick före med lera till knäna.
Precis som deras bilder😊

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer