Medhåll på pumpen. Har typ samma men nån tidigare upplaga (bild).tror jag har en sån här: https://www.bikester.se/lezyne-pock...S9m3W2uVI9q_CJNtV1VmkYFNxJBE41bsaApU5EALw_wcB
Gillar att ha en pump som man kopplar med slang, blir mindre bryt på ventilen.
Rätt trevlig incykling idag f.ö. om vi bortser från att jag tappade OÄNDLIGA mängder tid för att kolla pumpstationen vid Årstaberg :P
Första morgonen barbent och kortärmat. Lite knäppa motcyklister. Jag tror mig se en tendens att de som är halvsnabba gärna cyklar mitt i cykelbanan så man inte kan cykla förbi dem. Undrar om detta är den kategori cyklister som många irriterar sig på om vi bortser från dem som blir arga för att man har cykelkläder på sig.
Håller med. mkt bra pump och relativt enkel att använda iom FLEXI HOSE (TM).Medhåll på pumpen. Har typ samma men nån tidigare upplaga (bild). Visa bilaga 556196 Stryktålig. Nog den pump jag har haft längst om jag inte räknar in golvpump.
Du har väl ringklocka alternativttror jag har en sån här: https://www.bikester.se/lezyne-pock...S9m3W2uVI9q_CJNtV1VmkYFNxJBE41bsaApU5EALw_wcB
Gillar att ha en pump som man kopplar med slang, blir mindre bryt på ventilen.
Rätt trevlig incykling idag f.ö. om vi bortser från att jag tappade OÄNDLIGA mängder tid för att kolla pumpstationen vid Årstaberg :P
Första morgonen barbent och kortärmat. Lite knäppa motcyklister. Jag tror mig se en tendens att de som är halvsnabba gärna cyklar mitt i cykelbanan så man inte kan cykla förbi dem. Undrar om detta är den kategori cyklister som många irriterar sig på om vi bortser från dem som blir arga för att man har cykelkläder på sig.
Fegisar!Jag kör utan skärmar imorgon. Minst 2 meters avstånd är ni snälla*
(*) lär väl ändå bli glest på cykelbanorna, folk är fegisar gentemot vatten
Jag har blivit en av dem.Fegisar!![]()
Såg ett klipp i SVT:s Kriminalarkivet, gissningsvis tidigt 1970-tal. Ingen större förändring senaste 50 åren.Tur för henne att den var dubbelsurrad, annars hade jag kanske norpat en sliceeller två
Visa bilaga 556283
Taxin ser ut som en Volvo 144 eller 244. De feta stötfångarna kom på 1974 års modell av Volvo 144. Alltså är bilden tidigast sent 1973.Såg ett klipp i SVT:s Kriminalarkivet, gissningsvis tidigt 1970-tal. Ingen större förändring senaste 50 åren. Visa bilaga 556367
Det är ju efter aw det är extra roligt att cykla ju.Kass, pendel, aw på jobbet och hade inte lust att cykla efter det.
Nä, får sånt rubbet pulspåslag när jag har alkohol i kroppen. Funkar typ att dricka en folkis om jag åker skidor.Det är ju efter aw det är extra roligt att cykla ju.
Sämsta backen. Tappar alltid fart där.
Det har vunnits sm på den ramen också (inte det här exemplaret, den har gått som hyrhoj på kanarieöarna...) Vår är skivbromskonverterad av en kolfibertrollkarl jag känner, världens enda Endorphin med skivor?Endorphin-ramen! Kommer ihåg att vinnaren av den första Finnmarksturen jag körde vanns av en herre som körde på en sån ram. Beklagar hjulstölden.