Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Köp & Sälj
Recensioner
Artiklar
Video
Kalender
Turtips
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Hållbarhet på mtb hjul
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rattnalle" data-source="post: 3567747" data-attributes="member: 16013"><p>Även om jag håller med om att det generellt är bra hållbarhet på grejerna så är det, tycker jag, vettigt att fundera över hur dyra grejer man har råd och lust ett ersätta om de går sönder. Det påverkar åtminstone mitt val av cykel eftersom jag inte vill stå utan för att jag haft sönder något dyrt som jag inte har råd/lust att ersätta just där och då.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rattnalle, post: 3567747, member: 16013"] Även om jag håller med om att det generellt är bra hållbarhet på grejerna så är det, tycker jag, vettigt att fundera över hur dyra grejer man har råd och lust ett ersätta om de går sönder. Det påverkar åtminstone mitt val av cykel eftersom jag inte vill stå utan för att jag haft sönder något dyrt som jag inte har råd/lust att ersätta just där och då. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Hållbarhet på mtb hjul
Topp