( Halv-OT ) Hockey

Manurhin2

Aktiv medlem
( Halv-OT ) Hockey
Screenshot_20220225-202240_Aftonbladet.jpg

Manurhin2

Aktiv medlem
( Halv-OT ) Hockey
Ser ut som att han tyvärr lessnade och lämnade i samband med modererings-haveriet i förra elbilstråden. Han har inte skrivit några inlägg sedan den helgen.
I know, tänkte att lite riktig hockey kunde locka fram honom(eller henne).
Det är bara riktiga hockeylag kvar nu så han kanske kan sluta sura och vinka med sin FBK-isskrapa när nya favvolaget spelar🤔

1888

Aktiv medlem
( Halv-OT ) Hockey
Fasen,
hade ju sett fram emot att möta er i finalen.
Ser mörkt ut nu men hoppet är det sista som dör.
Kom igen nu FRÖLUNDA!

Manurhin2

Aktiv medlem
( Halv-OT ) Hockey
Så var det dags igen, hoppas fröken Omark är lika lättstörd idag.
Fruktansvärt oproffsigt att visa att punktmarkeringen biter på psyket, är väl lättare att glänsa om man spelar själv utan motståndare kanske🤭

Fredrik S

Aktiv medlem
( Halv-OT ) Hockey
Känn absolut ingen press nu, men vinst imorgon betyder ensam ledning när det gäller flest guld på 2000-talet och att en 11 år lång ökenvandring är över.

FBK 4 guld
HV 4 guld
Sillstryparna 4 guld

Fredrik S

Aktiv medlem
( Halv-OT ) Hockey
Imorgon och på måndag. Förloras det imorgon är det tyngre, vinns det finns det hopp😍
Har funnits några få undantag genom åren, men generellt brukar ju norrlandslagen alltid vika ner sig när det verkligen gäller. Ingen aning om vad beror på, eller om det rent av är jag som tycker mig se ett mönster som egentligen inte finns.

Manurhin2

Aktiv medlem
( Halv-OT ) Hockey
Vilken jävla tavla av mig!
Såg att det stod 3-2 till FBK, men det var ju resultatet i senaste matchen, inte ställningen i matchserien.
Får skylla på att jag inte följt SHL så noga i år, efter att HV åkte ur. Har kollat hockeyallsvenska slutspelet istället.
Grattis!
Tack till supporten men jag tror att det är bättre att vi går in med inställningen att det är 2-2 trots allt😁

1888

Aktiv medlem
( Halv-OT ) Hockey
Undrar om det hade varit roligare att följa lagsporter om de inte åtföljdes av ständiga förminskningar av moståndarlaget/n från var sidas anhängare.

Engagerande supporters?
Tycker det är rätt OK inom hockeyn.
Inom fotbollen med alla dessa "firmor" som skall träffas
och slåss. Så trött på den skiten!
Nä, helt ok inom hockeyn!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer