Handla inte hos Tooorch, Spobik och Cykelkraft
Ytterligare någon som svarat utan att ha läst/förstått vad han/hon svarar på.Ja det sker garanterat manuellt, det är ingen jävla robot som åker omkring och gör allt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ytterligare någon som svarat utan att ha läst/förstått vad han/hon svarar på.Ja det sker garanterat manuellt, det är ingen jävla robot som åker omkring och gör allt.
Skönt att det löst sig då kanske, men jag fattar inte hur det har kostat dig semesterdagar - du har väl varit ledig ändå?Har i alla fall skickat ordernumret så får vi se vad som händer. Som sagt, detta har kostat mig semesterdagar.
Det undrade faktiskt jag ocksåStora mysteriet här är hur något för cyklar kan heta Toooorch?!?
vad vill det namnet betyda? Låter mer som en försäljningsplats för grillar eller kanske pizzaugnar.
kebabpizza med bea.... mums..
Varför heter ni Tooorch? För att det är kul och lite knäppt – och för att vi vill att du skall komma ihåg oss ?
Jag skulle åkt bort på typ cykelsemester. Behöver alltså få med mig cykeln.Skönt att det löst sig då kanske, men jag fattar inte hur det har kostat dig semesterdagar - du har väl varit ledig ändå?
Det är det gamla ordernumret på den ordern som blev annullerad. Har du lagt en ny beställning? Om inte, gör gärna det så att jag kan skicka ordern till dig.
Ja well. Vill du lösa problemet, så lägg en order? De kan ju inte ta betalt för en makulerad order.Nähä, nu fick jag ett nytt meddelande
Jag har alltså skickat dem ordernumret. Fattar inte hur de tänker att jag ska lägga en ny order på en vara där lagersaldot i skrivande stund är 0. Jag bifogade mitt telefonnummer med svaret på förra meddelandet och bad dem ringa om det uppstod några frågor, men det ignorerade de. Problem löses så mycket snabbare per telefon.
Schneider? Rexel?En fransktägt företag i byggtillbehörsbranschen. Jag omfattas av sekretessklausul och jag vet inte exakt hur mycket jag kan berätta, men eftersom deras kunder sannolikt får den här sortens meddelande då och då så är det ju ingen hemlighet att det förekommer. Och detta företag använde ett standardaffärssystem med plockmodul.
Detta är uppenbar funktionalitet (både meddelande till kund och till inköp) jämförbar med att systemet automatiskt skriver ut adressetiketter (snarare än att den som plockar ska sätta sig med en Word-mall och manuellt fixa en etikett).

På en cykel med vita däck! Inte annars!En semesterdag utan cykel är en förlorad semesterdag. Det borde ni veta!
Alla har förstått vad du menar, alla tycker du är en idiot.Ytterligare någon som svarat utan att ha läst/förstått vad han/hon svarar på.Visa bilaga 568735
Äh skicka däcken nu!Efter att ha läst den här tråden inser jag att det inte finns något hopp för mänskligheten!
Helst gratis.Äh skicka däcken nu!
+sveda och värk+ semesterersättning!
Tur att det inte kostade arbetsdagar för då hade det ju blivit väldigt dyra däck.Som sagt, detta har kostat mig semesterdagar.
Ta dig till Myntan 3Km bort då, säkert bättre pizzor med... ?Min favopizzeria i Farsta Strand har stängt hela sommaren. Det är fan inte ok ?
Är du frisk i huvudet eller? De har öppet och har ingen reservation på sina webbsidor om "semestertider". Alltså bör de fungera på samma sätt som under resten av året.Helvete vad bitter över något helt förväntat i semestertider. Gå vidare i livet och fundera på att se om "En man som heter Ove" i helgen.
Absolut. Men beställ inte förrän dagen innan du skall åka. Det står ju en dags leveranstid, så vad kan gå fel? PostNord är ju dessutom ofelbara har jag hört.Thunder burt 2,25 är på fi..håret för stort i infliten till Vasan.
Ska jag köpa 2,1 på Tooorch?
För mig framstår syftet med denna tråd som närmast identiskt med den förra trådens syfte, d.v.s. framföra ditt missnöje med nämnda bolag. Har svårt att se vad du vinner på att skapa ytterligare en tråd i ämnet.