[Happy halv-easy rajd]: Delsjön torsdag

plumse

Aktiv medlem
Tjohej änna!

Finns det möjligen någon här som tycker det är kul att cykla och har lust att ta en sväng på torsdag?
Uppställning utanför Franssons kl 18 i vanlig ordning och den här gången skall jag skicka exorsisten på soff-helvetet så jag inte fångas i dess klor!

Jay

Medlem
Jag dyker troligtvis upp. Somnade och missade den planerade löpturen ikväll. Dags att sova nu igen, så att jag inte missar cykelturen imorgon också.

/ J

jesaro

Ny medlem
Det här låter intressant! Hur pass oeasy blir det? Med andra ord, kommer jag dö om jag harvar runt på bulliten? Blir det inte alltför blodigt så dyker jag nog upp beroende på väder :)

plumse

Aktiv medlem
Halv-easy innebär att vi försöker trampa på lite men väntar om någon tagit sig vatten över huvudet =)

Serenyeti

Ny medlem
Jag plus en till kommer (Andreas). Han har definitivt bättre kondition än jag så jag blir nog sist ikväll med.
Senaste turen med 0range så låg min puls på RedAlert nivån några gånger men jag kunde precis komma ikapp :)

mary

Ny medlem
Hmm..halv-easy.
Funderar på att haka på trots det. Är dj cykelsugen efter tre dagars skånskt kakätande!
Jo så blir det, hänger jag inte alls med får jag väl ge upp och åka hem till kakorna igen.

Vi ses om en stund!

M

Jay

Medlem
Snart dags ja, bäst att kolla status på hojen innan, så att den rullar hela turen.

Skaffat snabblås till sadelstolpen, chksix? Tror att en sån skulle hjälpa dig att sänka pulsen en bit när du klättrar och kör på plattmark.

Ses om en stund!

/ J

cactuz

Aktiv medlem
Skön tu med några mindre haverier.
Batterierna i min GPS var dåligt laddade så jag hoppas någon annan kan bidra med GPS-porr.

protocol7

Ny medlem
Seg i benen som fan idag, men det var ändå kul. Hoppas magen repar sig Plumse. Om ingen annan fixar cactuz porrbehov så ska jag se vad min GPS har att erbjuda.

/niklas

plumse

Aktiv medlem
Tack protocol7! Skall se om jag slipper hjärtklappning på söndag. Det ryktades om en runda i mitt favoritområde, Vättlefjäll =)
Det är en ganska obehaglig känsla kan jag meddela, att känna hur benen orkar massor men grejorna innanför revbenen är lite trötta.

cactuz

Aktiv medlem
Du börjar bli gammal plumse, du har inte funderat på att sälja cyklarna billigt och skaffa en soffa till så du kan ligga och käka glass hela dagarna fast med lite omväxling av soffa?
Jag kan tänka mig att byta min soffa mot några hojjar.

Peter Hansen

Ny medlem
cactuz skrev:
-------------------------------------------------------
> plumse, min mamma låter mig göra preeeeecis vad
> jag vill!

VA! Vi som trodde att Plumse var din mamma.

Topp