[Happy Julfet Ride Vättlefjäll, fre 4/1, 09:30 Kanotstugan - otroligt sent som f-n påkommet]

Stisse

Ny medlem
[Happy Julfet Ride Vättlefjäll, fre 4/1, 09:30 Kanotstugan - otroligt sent som f-n påkommet]
Hoj!

Som rubriken då. Otroligt dålig framförhållning, men man vet aldrig...
Nu är man späckad och däckad efter julmat och ledighet, men nytt år och nya tag och vad kan då vara bättre och roligare för att mota bilringarna än en liten Vättletur?

Jag är vid parkeringen vid Kanotstugan kl 09:30.

Nu har jag (trots att jag bor ett stenkast ifrån) relativt dålig koll på någon bra runda i Vättle, utan jag brukar mest yra runt på bekanta stigar och känner igen mig efter hand.
Dom som är nervösa av det faktumet kan lugna sig med att jag har en GPS och kan navigera mig ut till bebyggda trakter igen.

Siktar på ca. 3h inklusive fikapaus.

Senast ändrad:

Stisse

Ny medlem
Åker bil med en kompis via Olofstorp imorgon, cyklar hem (Björsared).

Ok, Hade hoppats på skjuts upp (björsared här med) och cyklat hem. Jag får kolla med familjen hur det ser ut imorgon. Återkommer.

//Jocke (Tindras pappa)

Stisse

Ny medlem
Men vafasen... Klart du ska med : )
Ska kolla om vi kan slänga på ett cykelställ också och köra 3 hojar på en bil, då kan vi rulla hem sen till Björsared. Håkan ska vidare efteråt nämligen.
Återkommer.

Stisse

Ny medlem
Vi grejar det inorgon, ring mig runt 08:30 så styr vi upp det.

Trailmaster

Aktiv medlem
Såg tråden nu lite sent men jag har ändå tängt ta en tur i Vättle så vi kanske möts

//Gerry

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer