[Happy] mtb orientering Änggårdsbergen

cappet

Ny medlem
tjign alla tänkte kolla om det finns ngr som skulle tycka det vore lattjo att testa på detta fenomen,
inte så orienterings duktig själv men det verkar som en kul grej.

så om ngr e intr av detta så kan vi sammla ihop oss köra ett test race ngn dag..

Mattan "cappet"

Från A till B snabbast?

Hade varit kul. Fixar du fram kartor eller skall man köra efter minnet?

När?

Tänkte dra en tur i morgonförmiddag/lunch.

funderingen är att ta ett par st av trimorienteringens kontroller tex 5 st kopiera eller skaffa kartor på ngt sätt alla får samma kontroller men i olika ordning beroende på hur många vi blir.

annars kan man köpa trimkitet på botaniska och så bestämmer vi ett par kontroller och så kör vi, fritt för ideer då detta bara slog mig som en kul grej.
tror att trim grejen kostar runt 70-100 spänn

Vore svinkul, har sprungit mycket TRIM på den tiden jag orienterade. Är ideen att köra tillsammans eller ska vi starta med lite mellanrum och cykla själva? Jag röstar på det sistnämnda. Med 50 kontroller borde vi dessutom kunna gaffla banorna lite så vi inte cyklar på en lång rad.

Jag ska eventuellt ändå förbi botaniska idag, i så fall springer jag in och köper ett kit så man får en uppfattning om hur dom satt kontrollerna.

Jag är med. Även på röjjardag med spade och yxa. dags att yxa till änggården lite. Behöver en bro över "sankmarken" vi var på sist.

Tillbaka
Topp