[Happy Ride] Tour of Luleå 5/7

MickeS

Ny medlem
Om intresse finnes har vi, jag & Lumber, pratat om en happylongride i Luleåområdet den 5/7.
Tanken är att köra runt stan i de grönområden som finns och så länge orken räcker:)

Terrängen är allt från spänger/rötter/sten till platta snabba tallhedar. Jag har kört det mesta av tänkt sträckning med helstel MTB utan särskilt bra teknik, så de flesta klarar terrängen utan problem.

Starttid: 10.00 förslagsvis. Kör man hela slingan så får man räkna med en heldag:)
Startplats: Förslag
Mat: Grillning kan fixas hemma hos mig ute vid Kvarnträsket. Vi har även pratat om att man skulle kunna köra ut mat/dryck till kojan Ö ändan Hertsöträsk, där det finns tak över huvudet/grillplats.

Anmälan här i tråden...

Anmälda hittills:
MickeS
*micke*
Lumber

edit: Datum från 6/7 till 5/7, pga Lumbers planerade lördagsfylla

Senast redigerad av en moderator:

Lumber

Medlem
Jag är med, är det någon som har något emot att köra på lördag, jag kommer nog lukta sprit på söndag.

/Magnus

ogami

Aktiv medlem
Jag hade gärna hakat på men min sambo fyller 30 den 4e.
Det finns viss risk att jag är lite tlött på lördag.

//O

MickeS

Ny medlem
Fick tyvärr veta sent att farfar har 70-årskalas till helgen så jag får nog göra en happy.
Arvsbevakning;) och laxsoppa får gå före cyklande som det ser ut.

Kör ni iaf eller skall vi skjuta på happylongriden till i augusti, Lumber & *micke*?

*micke*

Ny medlem
Jag är fortfarande inte ok i axel/rygg så för mig låter uppskjutning fint. Fan vad bra det går med turerna här i 4-kanten...

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer