me.I.am
Aktiv medlem
[Happy uppdateras] - Måndag morgon jobbar vi
freddan sa:Jag tycker den feta trådtiteln funkar riktigt bra. Lite som den avgränsare alla vill ha.
+1
Och låt klockslaget vara där det är!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
freddan sa:Jag tycker den feta trådtiteln funkar riktigt bra. Lite som den avgränsare alla vill ha.
Henrik83 sa:Snyggt att ta tillbaka trådtiteln, men varför denna fascination för fet stil? Det valda typsnittet gör sig inge vidare i fet stil + att det bara skäl fokus från brödtexten. Sen vill jag fortf. slå ett slag för att placera klockan direkt efter användarnamnet.
Rattnalle sa:Jag kan ju tycka att en mer intuitiv avgränsning är att tona ner det som är mindre viktigt, alltså metadata som när, vem och i vilken tråd, och framhäva det som är viktigt, innehållet i inläggen. Men det kanske bara är jag som är konstig.
Rattnalle sa:Jag kan ju tycka att en mer intuitiv avgränsning är att tona ner det som är mindre viktigt, alltså metadata som när, vem och i vilken tråd, och framhäva det som är viktigt, innehållet i inläggen. Men det kanske bara är jag som är konstig.
JohanA sa:Vi testar att flytta ner Dölj till knappraden
fhloston sa:JohanA sa:Vi testar att flytta ner Dölj till knappraden
Bra tycker jag, som typ aldrig dölja någon. MEN det kan möjligen göra det otydligt VAD man döljer?
Perfa!JohanA sa:Vi testar att flytta ner Dölj till knappraden
+1freddan sa:Jag tycker den feta trådtiteln funkar riktigt bra. Lite som den avgränsare alla vill ha.
JohanA sa:Vi testar att flytta ner Dölj till knappraden
Så kan man ju förstås tycka. Men användarnamnet tycker jag ser OK ut. Trådtiteln däremot verkar vara någon sorts dubbel fetstil i större typsnitt och det ser inget vidare ut. Särskilt kasst på mobilen där behovet av att se trådtiteln i varje inlägg är ganska litet, eller sitter ni och öppnar flera inlägg i flikar på mobilen?Luthman Photography sa:Rattnalle sa:Jag kan ju tycka att en mer intuitiv avgränsning är att tona ner det som är mindre viktigt, alltså metadata som när, vem och i vilken tråd, och framhäva det som är viktigt, innehållet i inläggen. Men det kanske bara är jag som är konstig.
Vem är ju bland det viktigaste. Ibland viktigare än vad.
En tråd blir ju oftast roligare när skojiga människor skriver i den. Oavsett vad de skriver. Att snabbt kunna se när t.ex. jag skrivit i en tråd är ju jätteviktigt för många forumbesökare.
JohanA idag kl. xx.xx sa:Vi testar att flytta ner Dölj till knappraden
Helvete vad kaos du har överst på skärmen ;)Supertramp sa:Nu börjat det se jättebra ut!
En liten detalj:
När långa rubriker radbryts så borde vänsterjusteringen på andra raden ligga i linje med översta raden.
Exempel:
Supertramp sa:Undrar vad som händer om man citerar så många gånger att indraget blir större än skärmbredden. Imploderar happy då?
Hur tänker du nu?me.I.am sa:Supertramp sa:Undrar vad som händer om man citerar så många gånger att indraget blir större än skärmbredden. Imploderar happy då?
Om jag känner dig rätt kommer vi snart att få veta det
Supertramp sa:Hur tänker du nu?me.I.am sa:Supertramp sa:Undrar vad som händer om man citerar så många gånger att indraget blir större än skärmbredden. Imploderar happy då?
Supertramp sa:Hur tänker du nu?me.I.am sa:Supertramp sa:Undrar vad som händer om man citerar så många gånger att indraget blir större än skärmbredden. Imploderar happy då?
Fattar inte vad du pratar om...me.I.am sa:Supertramp sa:Hur tänker du nu?me.I.am sa:Supertramp sa:Undrar vad som händer om man citerar så många gånger att indraget blir större än skärmbredden. Imploderar happy då?
Jag gör en extrapolering av din karaktär
Supertramp sa:Fattar inte vad du pratar om...me.I.am sa:Supertramp sa:Hur tänker du nu?me.I.am sa:Supertramp sa:Undrar vad som händer om man citerar så många gånger att indraget blir större än skärmbredden. Imploderar happy då?
me.I.am sa:tSupertramp sa:tme.I.am sa:aSupertramp sa:ome.I.am sa:sSupertramp sa:gme.I.am sa:äSupertramp sa:sme.I.am sa:dSupertramp sa:ame.I.am sa:VSupertramp sa:me.I.am sa:Supertramp sa:Fattar inte vad du pratar om...me.I.am sa:Supertramp sa:Hur tänker du nu?me.I.am sa:Supertramp sa:Undrar vad som händer om man citerar så många gånger att indraget blir större än skärmbredden. Imploderar happy då?
Det kanske inte är helt uppenbart, men torde vara en rimlig slutledning utifrån kända fakta
me.I.am sa:fhloston sa:JohanA sa:Vi testar att flytta ner Dölj till knappraden
Bra tycker jag, som typ aldrig dölja någon. MEN det kan möjligen göra det otydligt VAD man döljer?
Nej, jag tryckte inte på ok :)
me.I.am sa::)
I'm out, vill inte vara den som får Happy att implodera
Lulle sa:me.I.am sa:tSupertramp sa:tme.I.am sa:aSupertramp sa:ome.I.am sa:sSupertramp sa:gme.I.am sa:äSupertramp sa:sme.I.am sa:dSupertramp sa:ame.I.am sa:VSupertramp sa:me.I.am sa:Supertramp sa:Fattar inte vad du pratar om...me.I.am sa:Supertramp sa:Hur tänker du nu?me.I.am sa:Supertramp sa:Undrar vad som händer om man citerar så många gånger att indraget blir större än skärmbredden. Imploderar happy då?
Det kanske inte är helt uppenbart, men torde vara en rimlig slutledning utifrån kända fakta
... snabba på det här lite?
fhloston sa:Lulle sa:me.I.am sa:tSupertramp sa:tme.I.am sa:aSupertramp sa:ome.I.am sa:sSupertramp sa:gme.I.am sa:äSupertramp sa:sme.I.am sa:dSupertramp sa:ame.I.am sa:VSupertramp sa:me.I.am sa:Supertramp sa:Fattar inte vad du pratar om...me.I.am sa:Supertramp sa:Hur tänker du nu?me.I.am sa:Supertramp sa:Undrar vad som händer om man citerar så många gånger att indraget blir större än skärmbredden. Imploderar happy då?
Supertramps batteri kommer att ta slut innan försöket är klart!
trib sa:Riktigt bra jobbat! Ni som jobbar med sajten ska ha mycket beröm för att ni lyssnar på användarnas feedback. Bytet till det nya utseendet kunde knappt ha skötts bättre. Att alla användare inte är nöjda med allt ligger lite i sakens natur, men nu har ni fixat de stora sakerna.
Spänningen är ooooolidlig! :-)Lulle sa:fhloston sa:Lulle sa:me.I.am sa:tSupertramp sa:tme.I.am sa:aSupertramp sa:ome.I.am sa:sSupertramp sa:gme.I.am sa:äSupertramp sa:sme.I.am sa:dSupertramp sa:ame.I.am sa:VSupertramp sa:me.I.am sa:Supertramp sa:Fattar inte vad du pratar om...me.I.am sa:Supertramp sa:Hur tänker du nu?me.I.am sa:Supertramp sa:Undrar vad som händer om man citerar så många gånger att indraget blir större än skärmbredden. Imploderar happy då?
Skynda skynda!
tLulle sa:mLulle sa:eLulle sa:rLulle sa:tLulle sa:xLulle sa:ESupertramp sa:Spänningen är ooooolidlig! :-)Lulle sa:fhloston sa:Lulle sa:me.I.am sa:tSupertramp sa:tme.I.am sa:aSupertramp sa:ome.I.am sa:sSupertramp sa:gme.I.am sa:äSupertramp sa:sme.I.am sa:dSupertramp sa:ame.I.am sa:VSupertramp sa:me.I.am sa:Supertramp sa:Fattar inte vad du pratar om...me.I.am sa:Supertramp sa:Hur tänker du nu?me.I.am sa:Supertramp sa:Undrar vad som händer om man citerar så många gånger att indraget blir större än skärmbredden. Imploderar happy då?
Skynda skynda!