Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jomper sa:Nu har vi ju enormt mycket bättre kapacitet, så det kanske går att öka. Men å andra sidan så går det ju att rensa också :-)I)
Strålande!JohanA sa:Signaturen är nu upptaggad så det går att styra formatering dit. Har minskat ner textstorleken så den skiljer sig från foruminlägg.
pbeijer sa:fhloston sa:Luktapåblommorna sa:pbeijer sa:Luktapåblommorna sa:Och varför är mitt bruna tema inte brunt utan grått? Någon annan som har det problemet på dator? Är det mozilla som ställer till det?
Nöjd att jag nu kan se köp&sälj och fortfarande slippa reklamen, yes! :)
Jag skulle tippa på att det är din skärm som är kass på att visa färger på ett korrekt sätt. Pröva att justera skärmen om inte det funkar så är det bara att acceptera eller köpa nytt.
Tror inte att skärmen plötsligt blivit kass exakt samtidigt som sidan ändrades i måndags. Men tack ändå. :)
Jag upplever också att det bruna temat är lite gråare, eller kallare än på happymtb.org
Här är det i alla fall brunt och fint. Lite mörkare brunt än tidigare happy men ingen tendens till grått. Har ni ips-paneler eller tn-paneler? Har ni tn så kan problemet ligga där då de brukar ha kass färgåtergivning.
Jag. Eftersom jag öppnar de trådar jag vill läsa i en ny flik så vill jag veta vilken ny tråd jag kommer till när jag läst klart en tråd.H. sa:Vem läser rubrikraden på varje inlägg?
JohanA sa:http://happyride.se/forum/lasvart/bossjo sa:Vart har läsvärt tagit vägen? saknar alla mekguider
clnr sa:Jag. Eftersom jag öppnar de trådar jag vill läsa i en ny flik så vill jag veta vilken ny tråd jag kommer till när jag läst klart en tråd.H. sa:Vem läser rubrikraden på varje inlägg?
garfunkel sa:clnr sa:Jag. Eftersom jag öppnar de trådar jag vill läsa i en ny flik så vill jag veta vilken ny tråd jag kommer till när jag läst klart en tråd.H. sa:Vem läser rubrikraden på varje inlägg?
Fast läser du verkligen på varje inlägg? :)
Sambal Oelek sa:Börjar se väldigt bra ut!
Testar BBcode lite granna. Man skulle tänka sig formatteringsknappar så man slipper knacka in koderna manuellt :)
fhloston sa:garfunkel sa:clnr sa:Jag. Eftersom jag öppnar de trådar jag vill läsa i en ny flik så vill jag veta vilken ny tråd jag kommer till när jag läst klart en tråd.H. sa:Vem läser rubrikraden på varje inlägg?
Fast läser du verkligen på varje inlägg? :)
Jag läser den inte på varje rad, men jag tycker att det är jättebra att det finns på varje inlägg. Under den tiden som det inte fanns hände det bla att jag klickat lite fel, hamnade i "fel" tråd, och undrade om de "konstiga" inläggen. Visst man kan skrolla upp, men det är smidigare, och trevligare, med rubrik på varje inlägg, tycker jag.
NLC sa:Sambal Oelek sa:Börjar se väldigt bra ut!
Testar BBcode lite granna. Man skulle tänka sig formatteringsknappar så man slipper knacka in koderna manuellt :)
[trams]Men nej vet du vad, nu är råttet mågat. Knappar för formatering! Vart är världen på väg egentligen? Vad är nästa steg, slumpfunktion för att skriva tramsinlägg? [/trams]
Ja, färgerna ändrades i måndags. Det gamla forumet hade inte samma bruna färger som det nya. Dock är de nya snarlika de gamla men inte samma.Luktapåblommorna sa:pbeijer sa:fhloston sa:Luktapåblommorna sa:pbeijer sa:Luktapåblommorna sa:Och varför är mitt bruna tema inte brunt utan grått? Någon annan som har det problemet på dator? Är det mozilla som ställer till det?
Jag skulle tippa på att det är din skärm som är kass på att visa färger på ett korrekt sätt. Pröva att justera skärmen om inte det funkar så är det bara att acceptera eller köpa nytt.
Tror inte att skärmen plötsligt blivit kass exakt samtidigt som sidan ändrades i måndags. Men tack ändå. :)
Jag upplever också att det bruna temat är lite gråare, eller kallare än på happymtb.org
Här är det i alla fall brunt och fint. Lite mörkare brunt än tidigare happy men ingen tendens till grått. Har ni ips-paneler eller tn-paneler? Har ni tn så kan problemet ligga där då de brukar ha kass färgåtergivning.
Så du menar att färgerna skulle råka ändras just i måndags för att det är tn eller ips? Fortfarande låter det för mig oerhört osannolikt att två användare skulle uppleva samma förändring samtidigt utan att det är kopplat till att sidan fått ny design.
pbeijer sa:Ja, färgerna ändrades i måndags. Det gamla forumet hade inte samma bruna färger som det nya. Dock är de nya snarlika de gamla men inte samma.Luktapåblommorna sa:pbeijer sa:fhloston sa:Luktapåblommorna sa:pbeijer sa:Luktapåblommorna sa:Och varför är mitt bruna tema inte brunt utan grått? Någon annan som har det problemet på dator? Är det mozilla som ställer till det?
Så du menar att färgerna skulle råka ändras just i måndags för att det är tn eller ips? Fortfarande låter det för mig oerhört osannolikt att två användare skulle uppleva samma förändring samtidigt utan att det är kopplat till att sidan fått ny design.
Ajdå. Min ändring för att kunna formatera "senaste ändring..." krockade med inlägget slutade med en länk. Nu hoppas jag det fungerar bättre.marr sa:Vad hände här i postnord tråden?
JohanA sa:Vi ändrar ett inlägg
marr sa:Skulle man inte kunna ha en lista när man går in på varje användare som hänvisar till dennes aktiva annonser?
Vore smidigt om man tycker något är skumt att kunna kolla över resten. Men även om man hittar något bra och kanske kan göra flera fynd på ett bräde.
pbeijer sa:Ja, färgerna ändrades i måndags. Det gamla forumet hade inte samma bruna färger som det nya. Dock är de nya snarlika de gamla men inte samma.Luktapåblommorna sa:pbeijer sa:fhloston sa:Luktapåblommorna sa:pbeijer sa:Luktapåblommorna sa:Och varför är mitt bruna tema inte brunt utan grått? Någon annan som har det problemet på dator? Är det mozilla som ställer till det?
Luktapåblommorna sa:pbeijer sa:Ja, färgerna ändrades i måndags. Det gamla forumet hade inte samma bruna färger som det nya. Dock är de nya snarlika de gamla men inte samma.Luktapåblommorna sa:pbeijer sa:fhloston sa:Luktapåblommorna sa:pbeijer sa:Luktapåblommorna sa:Och varför är mitt bruna tema inte brunt utan grått? Någon annan som har det problemet på dator? Är det mozilla som ställer till det?
Vadå ja?
Antingen ändrades färgerna eller så berodde det på tn-paneler med kass färgåtergivning som du skrev till svar när jag frågat. Hur lyckas du få det som jag skrev att vara samma som det du påstod. Fantastisk tolkning av dig själv isf.
Supertramp sa:Jag har lite problem att träffa ny-knappen för rätt inlägg när jag surfar på mobilen. Ibland hamnar jag på första sidan i tråden, ibland i fel tråd.
Är det bara jag med mina stora feta fingrar som har det problemet?
H. sa:Supertramp sa:Jag har lite problem att träffa ny-knappen för rätt inlägg när jag surfar på mobilen. Ibland hamnar jag på första sidan i tråden, ibland i fel tråd.
Du är inte ensam. Mina relativt små kontorsfingrar har samma problem.
Tycker även det känns som om ny-flaggan-länkarna buggar lite ibland. Ganska ofta som ma visserligen kommer till sista sidan, men inte till första olästa inlägg.
+1me.I.am sa:Om det är mobil ni kör, jag klickar på "n inlägg" istället, samma funktion som "Ny" och lättare att pricka, iaf psykologiskt.
Med den har jag inte upplevt ngn bugg.
Luthman Photography sa:För mig har nyknappabuggen funnits ett tag. Kan vara handkorvarna som spökar.
marr sa:Luthman Photography sa:För mig har nyknappabuggen funnits ett tag. Kan vara handkorvarna som spökar.
Klickar alltid på texten bredvid knappen istället. Med antalet nya inlägg, finner den väldigt mycket enklare att pricka. Eller så är det för att jag har 6tums mobil.
pbeijer sa:Luktapåblommorna sa:Och varför är mitt bruna tema inte brunt utan grått? Någon annan som har det problemet på dator? Är det mozilla som ställer till det?
Luktapåblommorna sa:pbeijer sa:Luktapåblommorna sa:Och varför är mitt bruna tema inte brunt utan grått? Någon annan som har det problemet på dator? Är det mozilla som ställer till det?
Allvarligt?
Hur fan kan du få ditt första svar till det är en gåta för mig. Högst besynnerligt och otydligt att du pratar om skärmar om du menar att färgen ändrats med den nya designen. Fortsätt gärna att låtsas som att ditt första svar inte handlade om att min skärm var kass eller att jag skulle köpa en ny. Läser du vad du själv skriver?
Supertramp sa:Jag har lite problem att träffa ny-knappen för rätt inlägg när jag surfar på mobilen. Ibland hamnar jag på första sidan i tråden, ibland i fel tråd.
pbeijer sa:Luktapåblommorna sa:pbeijer sa:Luktapåblommorna sa:Och varför är mitt bruna tema inte brunt utan grått? Någon annan som har det problemet på dator? Är det mozilla som ställer till det?
Allvarligt?
Hur fan kan du få ditt första svar till det är en gåta för mig. Högst besynnerligt och otydligt att du pratar om skärmar om du menar att färgen ändrats med den nya designen. Fortsätt gärna att låtsas som att ditt första svar inte handlade om att min skärm var kass eller att jag skulle köpa en ny. Läser du vad du själv skriver?
Färgen har ändrats men bara marginellt så den är fortfarande brun och inte grå som du sa att din skärm visade alltså kan det vara din skärm som är kass och därför visar den bruna färgen som grå.
Luktapåblommorna sa:Kanske att jag fått något virus i tn-panelen?