Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
me.I.am sa:Ingen felrapport, mer en rapport för ArkivX. Någon skrev tidigare i tråden om att det lite mysko helt plötsligt var Ny-flagga på inlägg på typ näst sista sidan fast att hela tråden varit läst. Hände mig igår, i denna tråden. Hade läst senaste inläggen i tråden, ingen Ny-flagga i listan på tråden. En stund senare var det Ny-flagga i listan, jag klickade och hamnade på några inlägg på näst sista sidan som jag är hundra på att jag läst tidigare (har lite nördminne och lägger helt ovidkommande saker på minnet), EDIT: och inga nya inlägg på sista sidan.
Inget att felsöka på dock. Kanske skicka in till Det okända?
JohanA sa:Nu har klickytan utökats i mobilen för att komma till nytt/senaste inlägg.
garfunkel sa:JohanA sa:Man ska scrollas ner till inlägget som är nytt, inte bara på rätt sida. Men har upptäckt att chrome på ios och chrome på android har problem med att scrolla ner på sidan. Vad använder du för någon enhet och webbläsare?
Ja, det är sjukt störigt, men är det verkligen något ni kan göra något åt? Kändes som det dök upp när Chrome bytte till senaste webkit på iOS
JohanA sa:Tror mig hittat en lösning på hoppandet i mobilen. Det funkar iaf för mig på min Iphone i safari och chrome.
JohanA sa:För att gå tillbaka till inläggslistan måste du klicka på "Inläggslista" för att ladda in sidan på nytt.
Azog sa:JohanA sa:För att gå tillbaka till inläggslistan måste du klicka på "Inläggslista" för att ladda in sidan på nytt.
Fast det är inte så att jag går tillbaka till läget precis innan jag klickade på inlägget. Jag går tillbaka till läget ett antal inläggsläsningar före det. Känns som cache-problem, men är inget jag stött på på det sättet tidigare. I alla fall inte på happy.
JohanA sa:Uppdatering för tablet vyn: Bredden på en forumtråd blir nu aldrig bredare än desktop vyn minus högerkolumnen.
JohanA sa:Snyggt jomper! Har precis uppdaterat shop:en http://happyride.se/shop/
JohanA sa:Snyggt jomper! Har precis uppdaterat shop:en http://happyride.se/shop/
Såhär menar du?marr sa:Kan man inte spara bilder från happy på mobilen längre?
Händer inget när jag gör longclick på en bild.
Sparar ofta mina egna bilder så :p
Rattnalle sa:Såhär menar du?marr sa:Kan man inte spara bilder från happy på mobilen längre?
marr sa:Rattnalle sa:Såhär menar du?marr sa:Kan man inte spara bilder från happy på mobilen längre?
Exakt så, kanske min mobil som är bråkig.
JojjeM sa:marr sa:Rattnalle sa:Såhär menar du?marr sa:Kan man inte spara bilder från happy på mobilen längre?
Exakt så, kanske min mobil som är bråkig.
Du måste ju skaffa en windowsmobil för såna bleeding edge-funktioner ser du väl :)
Och hur går det med videotaggning? Jag får det fortfarande inte att funka.
/Johan
Rattnalle sa:Jag får ingen tomrad innan stängningstaggen? Den hamnar direkt efter sista tecknet i inlägget utan mellanrum ens.
+1
me.I.am sa:Sorry, kunde inte låta bli, är ju fredag.
Men som Rattnalle skriver, hos mig hamnar stängningstaggen också direkt efter sista tecken, på samma rad.
Vilken webbläsare har du?
pbeijer sa:thomalin sa:pbeijer sa:Lars.E sa:Pelle Hå sa:I gamla forumvyn så ändrade trådarna färg från blå till lila om man tryckte på dem. Det var rätt trevligt tyckte jag, eftersom det gick att använda lite som en markör för favorittrådar. Tryckte man på Ny-flaggan, istället för trådnamnet, så ändrades inte färgen på tråden.
Det saknar jag nu.
Samma gäller användarnamnet som ändrade färg om man klickat på det, lätt att se om någon man markerat skapat en tråd eller varit sist att skriva i den då.
Nu ser det ut som att alla sidor i alla trådar är lästa och alla användare är markerade, men inte själva trådarna oavsett om man klickat på dom eller ej.
+1 det saknar jag också nu när ni säger det.
+1!
Hur går det med detta, kommer det införas igen? Hade varit trevligt att kunna se vilka länkar och trådar man klickat på innan.
Vill inte på Windows heller nu. Funkade häromdagen (se bild högre upp i tråden).Mange. sa:I mobilen kan man inte spara bilder längre, typ fredricos för att ha som bakgrund.
Android/chrome
Jag ser inte hela bildtexten förrän jag klickar upp bilden.fhloston sa:Vet inte om detta har varit uppe...
När jag läser en artikel ser jag inte hela bildtexten, det är inte heller klickbara.
Chrome i Android 5