Har vi några dh-fantaster här?

wasp

Medlem
Är nybliven dh-frälst som söker folk att åka med runtom i sveriges backar. Har säsongskort i järvsö så där kommer jag åka ofta. Någon som ska dit i helgen som vill visa på en relativ nybörjare hur det ska åkas? Eller kanske något i framtiden?:)
Bor i norrtälje och samåker gärna dit,har plats för två cyklar på min bil. :)

Valhalla_

Aktiv medlem
Jag är också DH frälst, sedan ett år ungefär. Kört i många år men inte så mkt utför förrän nu. Kör gärna lite runt stockholm, typ flottsbro, hammarbybacken, hagakullen, väsjöbacken, mm. Bara skjuta iväg ett pm om du ska dra någonstans så får vi se om jag har tid/möjlighet att haka. Imorgon blir det flottsbro för mig och en polare iaf. :-) Järvsö är svårt för min del, kan inte komma loss så pass.

Johge

Aktiv medlem
Man hittar ofta likasinnade på plats. Liften är ett bra ställe att knyta nya kontakter på.. har du tur så ligger ni på samma cykelnivå och kan hoja nerför tillsammans:)

Ustzeust

Aktiv medlem
Man hittar ofta likasinnade på plats. Liften är ett bra ställe att knyta nya kontakter på.. har du tur så ligger ni på samma cykelnivå och kan hoja nerför tillsammans:)
Håller verkligen med. När man i Vallåsen så brukar man alltid prata med liftkamraten, diskutera cyklar, spår och olika linjer.
När jag var i Åre förra sommaren så var folk inte lika pratglada, kanske har att göra med att liften i Vallåsen är så extremt seg så:D

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer