flapjackin
Aktiv medlem
Hardtaildrömmar - buskul bröt stigcykel, inspirationstråd
Ht-runda i sthlm söndag eftermiddag?
@manneblask, hinner du klart med bygget? :pHt-runda i sthlm söndag eftermiddag?
Om alla fraktbolag håller sina planer hoppas jag det!@manneblask, hinner du klart med bygget? :p
Alltid undrat hur 27,5+/29 däck ser ut men nu vet jagTvå råfeta hardtails ute i änggårdsbergen igår.
(Hade ingen kamera med mig, bara telefonen denna gång)
Visa bilaga 586580
27,5/2,6 fram och bak på Switchbacken men 27,5/2,8 bak och 29/2,5 fram på El Roy
Ok, det var inte så tydligt kanske 🤷♀️27,5/2,6 fram och bak på Switchbacken men 27,5/2,8 bak och 29/2,5 fram på El Roy
Kan inte :(... Next time!Ht-runda i sthlm söndag eftermiddag?
En utförlig recension tack 🤩Några varv runt stationen.
Visa bilaga 586910
Det kommer nog en snart i projekttråden.En utförlig recension tack 🤩
Var på K&S i vårasÄr det den som var på K&S nyligen?
Tittar då och då på andra ramar, men slutsatsen är varje gång att jag är fortfarande riktigt nöjd med min Bardino, både körmässigt och snyggheten!
Grymt! Jobbar imorn och slutar senast 14. Kan nog dra tidigare, jobbar i bagis o tar cykeln i bilen imornJag tänker köra i Hellas kl 14 imorgon, hoppas att jag får med sonen.
Men herregud det är en suntour xcr på den
Grymt! Jobbar imorn och slutar senast 14. Kan nog dra tidigare, jobbar i bagis o tar cykeln i bilen imorn
Menar du fotbollsplanen brevid tennisbanorna?Vi kan vara kl 14 på grusplanen vid tavlan på andra sidan vägen vid Hellasgården parkeringen.
@manneblask vill du prova din nya HT i Hellas idag? Gissar att det är lite mindre hal där, men rötterna kommer att bli utmanande!
Menar du fotbollsplanen brevid tennisbanorna?
Jag trodde jag skulle bli tidigare ut men verkar vara trött, men möter gärna upp där och då, på väg ut eller hem.
Menar du fotbollsplanen brevid tennisbanorna?
Jag trodde jag skulle bli tidigare ut men verkar vara trött, men möter gärna upp där och då, på väg ut eller hem.
Kör du XC med den eller var det annan hoj då?Igår blev det bara xc cykling men idag fick ht’n bekänna färg med lite ”enduro” spår. Den gick som en dröm😍 Kändes ner förtroendegivande än min gamla fs..😇
Visa bilaga 587669
Japp, lite av orsaken jag valde att bygga en ht. För att ha något jag orkar trampa runt hemma där det är platt men också kunna köra utförs med.Kör du XC med den eller var det annan hoj då?
Det var fantastiskt fint, och oväntat bra före.
Tack! Meganice!Det var fantastiskt fint, och oväntat bra före.
Och väldigt trevligt. Tack allihopa!
Hur är den på platten, upplevs den som tung och klumpig? Jag är väldigt sugen på en sån (eller liknande) för att ersätta min XC, men även kunna åka lite utför när FS:en är parkerad för vintern.Japp, lite av orsaken jag valde att bygga en ht. För att ha något jag orkar trampa runt hemma där det är platt men också kunna köra utförs med.
Ska komplettera med en dh för parkdagar.
Smidig men trög trampad. Inget jag tänkte på i skogen men på de korta sträckor asfalt jag trampade märktes verkligen valet av däck. Assegai 2,5 maxgripp fram och dhr2 2,4 maxxterra bak med med korv..Hur är den på platten, upplevs den som tung och klumpig? Jag är väldigt sugen på en sån (eller liknande) för att ersätta min XC, men även kunna åka lite utför när FS:en är parkerad för vintern.
Fan vad snyggt! Var finns detta träd? Är det strax ovanför Ältavägen från kyrkogårdsparkeringen?Kan lägga upp en bild till. Jag har passerad det här fällna trädet många gånger med sonen. Men sonen tänkte bara atpt köra på det efter @Der Kaiser körde den framför oss (jag är dock för feg).
Visa bilaga 587763
Precis innanför hällarna på östra/södra sidan om ältavägen där den svänger vid kyrkogården/-parkeringen/norra änden av dammtorpasjön.Fan vad snyggt! Var finns detta träd? Är det strax ovanför Ältavägen från kyrkogårdsparkeringen?
Fan vad snyggt! Var finns detta träd? Är det strax ovanför Ältavägen från kyrkogårdsparkeringen?
Är du ironisk? Det ser ju hur fint som helst ut :oEn liten tur längs Hallebergs branter.
Det är fan alltid blött här uppe, 24/7,365 dagar om året!
Längs med stupet är det fint, men man fottar ju inte surhålen när kameran åker fram 🤷♂️Är du ironisk? Det ser ju hur fint som helst ut :o