Hej Jag skulle vilja att ni svarar på denna enkäten. Enkäten är för ett skol projekt då jag i en grupp ska samla Information

GoranS

Aktiv medlem
Hej Jag skulle vilja att ni svarar på denna enkäten. Enkäten är för ett skol projekt då jag i en grupp ska samla Information
Totalt ohyfsat att registrera sig på ett forum och i första inlägget be människor lägga tid på att besvara en enkät utan att ens orka bemöda sig om att förklara vem man är och varför man genomför enkäten och i vilket sammanhang.

Utter

Aktiv medlem
Ny användare, postar bara en länk utan förklaring. Ja den kommer jag nog klicka på…

Gravelisten

Aktiv medlem
55A1E155-0793-411D-B930-556432D6C08A.gif

weldion

Aktiv medlem
Chilla lite :) killen går i skolan och alla var vi barn i början...
Bättre med elddop än att vattnas med en blomsprut för sitt fel.
Fick en utskällning så saliven skvätte i ansiktet för att jag sa att Pär Holmgren är meteorolog av min biologilärare. Så vad skall man då få för en länk utan övrig info?!

MagerValp

Aktiv medlem
Kan lugna pöbeln här lite, det är bara en helt vanlig enkät om hur jobbigt man tycker det är om kedjan hoppar av.

bekväm grop hejdå

Aktiv medlem
Bättre med elddop än att vattnas med en blomsprut för sitt fel.
Fick en utskällning så saliven skvätte i ansiktet för att jag sa att Pär Holmgren är meteorolog av min biologilärare. Så vad skall man då få för en länk utan övrig info?!
holmgren verkar dock i allt väsentligt vara meteorolog.

Freddie L

Aktiv medlem
Fyllt i enkäten. Helt utan att blodtrycket gick upp.

Återkoppla gärna här i tråden om det leder till något!

GoranS

Aktiv medlem
Totalt ohyfsat att registrera sig på ett forum och i första inlägget be människor lägga tid på att besvara en enkät utan att ens orka bemöda sig om att förklara vem man är och varför man genomför enkäten och i vilket sammanhang.
En inledning i stil med nedanstående hade fått mig betydligt mer intresserad av att fylla i enkäten än ett "Jag vill att ni svarar på denna enkät".

Hej!

Jag heter Arvid Axlesson och i skolan håller vi på med ett grupparbete. Arbetet går ut på att *****. Min roll är att samla in data kring ***** och jag skulle därför vara väldigt tacksam om ni kunde ta er tid att svara på denna enkät. Tack så mycket på förhand.

***** ersätts med lämplig text.

DarkMatter

Aktiv medlem
Ifyllt! Hade kanske önskat att fråga 3 hade haft möjlighet att ta emot flera alternativ då jag både sport/hobbycyklar och cykelpendlar till jobbet.

1674540651099.png

n3wton

Aktiv medlem
Fyllt i enkäten. Helt utan att blodtrycket gick upp.

Återkoppla gärna här i tråden om det leder till något!
Jag sov dåligt inatt och är väldigt trött nu. Jag har alltså INTE fyllt i enkäten. Mao är det bäst att fylla i den verkar det som!

ooms

Aktiv medlem
Jag blev lite putt av sista frågan där det förutsätts vara ett problem att bli smutsig om händerna.

me.I.am

Aktiv medlem

Visst, men jag avvaktar livstecken från @marr, han är moderator och skulle inte ljuga om en sån sak.

I övrigt en intressant tråd, några griniga gubbar skriver dryga inlägg, med dom sedvanliga ryggdunkningarna, och tycker att TS är ohyfsad. Hmm.

sailor

Aktiv medlem
Som DarkMatter redan noterade går det inte att svara rätt på fråga 3. Val Sport/Hobby- är det om man tar cykeln till sin sport/hobby eller är cykeln ens sport/hobby? Om man både jobbpendlar, handlar och tar den till sin hobby (båten ) samt har cykel som hobby hur fyller man i då? ;-)

GoranS

Aktiv medlem
Visst, men jag avvaktar livstecken från @marr, han är moderator och skulle inte ljuga om en sån sak.

I övrigt en intressant tråd, några griniga gubbar skriver dryga inlägg, med dom sedvanliga ryggdunkningarna, och tycker att TS är ohyfsad. Hmm.
Ja, jag tycker det är ohyfsat att bara slänga upp en enkät med enda texten "Jag vill att ni svarar på denna enkät." (TS har modifierat lite sedan tråden skapades) och det står jag för. Vill TS få mig att lägga tid på att besvara enkäten så får personen lägga lite tid på att förklara vad det är för enkät och i vilket syfte den genomförs. Jag avser inga romaner utan några få meningar i stil med det som jag skrev i ett inlägg ovan.

Olmo

Aktiv medlem
Jag kan diskutera för yotta tusen miljoner inlägg fördel och nackdelar med kort kedjestag och hur flack vinkel på cykeln ska vara, samt bråka i flera dagar om polariserad träning och lågkolhydratkost. Men gud förbjude att jag tar en minut för att hjälpa en student med sin skolprojekt!

GoranS

Aktiv medlem
Jag kan diskutera för yotta tusen miljoner inlägg fördel och nackdelar med kort kedjestag och hur flack vinkel på cykeln ska vara, samt bråka i flera dagar om polariserad träning och lågkolhydratkost. Men gud förbjude att jag tar en minut för att hjälpa en student med sin skolprojekt!
Hur vet du att det är ett skolprojekt när personen inte skriver det? Och, nej, det stod ursprungligen inte.

HejaSverige!

Aktiv medlem
100%, gäller januari ut alla artiklar.
D4HJGOL565WET

Polarbear

Aktiv medlem
Nu har jag som bara cyklar på enväxlade cyklar och knappt minns att man kan tappa kedjan svarat så gott jag kunde. Lycka till i plugget!

Köp & Sälj

Topp