Arvid Axelsson
Medlem
Hej Jag skulle vilja att ni svarar på denna enkäten. Enkäten är för ett skol projekt då jag i en grupp ska samla Information
Bättre med elddop än att vattnas med en blomsprut för sitt fel.Chilla lite :) killen går i skolan och alla var vi barn i början...
Jag svarade, dog inte ens lite.
Ren välmening från min sida. Har haft kontakt via PM.Chilla lite :) killen går i skolan och alla var vi barn i början...
holmgren verkar dock i allt väsentligt vara meteorolog.Bättre med elddop än att vattnas med en blomsprut för sitt fel.
Fick en utskällning så saliven skvätte i ansiktet för att jag sa att Pär Holmgren är meteorolog av min biologilärare. Så vad skall man då få för en länk utan övrig info?!
En inledning i stil med nedanstående hade fått mig betydligt mer intresserad av att fylla i enkäten än ett "Jag vill att ni svarar på denna enkät".Totalt ohyfsat att registrera sig på ett forum och i första inlägget be människor lägga tid på att besvara en enkät utan att ens orka bemöda sig om att förklara vem man är och varför man genomför enkäten och i vilket sammanhang.
Jag sov dåligt inatt och är väldigt trött nu. Jag har alltså INTE fyllt i enkäten. Mao är det bäst att fylla i den verkar det som!Fyllt i enkäten. Helt utan att blodtrycket gick upp.
Återkoppla gärna här i tråden om det leder till något!
Om du fortfarande postar något om 1 dygn så visst, då kanske man vågar.
Det säger du bara för att vi inte ska tro att du är död.Jag lever.
Jag lever.
Ja, jag tycker det är ohyfsat att bara slänga upp en enkät med enda texten "Jag vill att ni svarar på denna enkät." (TS har modifierat lite sedan tråden skapades) och det står jag för. Vill TS få mig att lägga tid på att besvara enkäten så får personen lägga lite tid på att förklara vad det är för enkät och i vilket syfte den genomförs. Jag avser inga romaner utan några få meningar i stil med det som jag skrev i ett inlägg ovan.Visst, men jag avvaktar livstecken från @marr, han är moderator och skulle inte ljuga om en sån sak.
I övrigt en intressant tråd, några griniga gubbar skriver dryga inlägg, med dom sedvanliga ryggdunkningarna, och tycker att TS är ohyfsad. Hmm.
Hur vet du att det är ett skolprojekt när personen inte skriver det? Och, nej, det stod ursprungligen inte.Jag kan diskutera för yotta tusen miljoner inlägg fördel och nackdelar med kort kedjestag och hur flack vinkel på cykeln ska vara, samt bråka i flera dagar om polariserad träning och lågkolhydratkost. Men gud förbjude att jag tar en minut för att hjälpa en student med sin skolprojekt!
Skönt att du bryter av med att verka genuint glad.😛Oj vad sura alla är. Svara nu och håll käften.
Gå in med en påse köpebullar, det räcker!Nån som har en Bikesterkod?