Hemliga användare
För att addera mystik och för att det var enkelt sätt att illustrera forumhierarkin. Men mes för mystik och att jag inte hittade något delforum för stjärnor.Men vad har stjänorna med saken att göra?
För att addera mystik och för att det var enkelt sätt att illustrera forumhierarkin. Men mes för mystik och att jag inte hittade något delforum för stjärnor.Men vad har stjänorna med saken att göra?
Kategorier? Då slutar jag. Tänk att sitta och sortera alla dårar som postar auberginer i kategorin utan debatt,utan aubergine. Eller en retorisk fråga utan aubergine, där svaret är aubergine? Vem ska göra detta?
Nu vet man ju inte om du vill ha debatt eller om det var retoriska frågor. Hade ju blivit mycket enklare med lite struktur.Kategorier? Då slutar jag. Tänk att sitta och sortera alla dårar som postar auberginer i kategorin utan debatt,utan aubergine. Eller en retorisk fråga utan aubergine, där svaret är aubergine? Vem ska göra detta?
För att addera mystik och för att det var enkelt sätt att illustrera forumhierarkin. Men mes för mystik och att jag inte hittade något delforum för stjärnor.
För dyrt..Ni på happy är så efterbliven ... Har inte alla moderna fora artificiell intelligens för att sortare auberginer och retoriska frågor?
Våga visa dina naturbilder?Jaha, vilken kategori ska det vara då?
Med eller utan debatt?Våga visa dina naturbilder?
Det borde väl du veta. Det är ju du som är mordor-tant. Lite ansvar får ni allt ta.Jaha, vilken kategori ska det vara då?
Jaha, vilken kategori ska det vara då?
Det tål att diskutera…Med eller utan debatt?
Rökaubergine?
Kom, strava?! Fattar ingenting!Vem bryr sig om profilbild? Jag röstar på att vi inför krav på länk till KOM-sidan på Strava-profilen.
snart har det gått varvet runt, och ordningen är återställd:)Men för helvete! Nu börjar veckans fredagstråd på måndag! Det har gått för långt! Vart är dagens samhälle på väg egentligen? På 30-talet, när allt var bra, så började inga fredagstrådar på internetforum på måndagar.
Hur menar du? Att vi startar måndagstrådar på fredagar? Va va va!snart har det gått varvet runt, och ordningen är återställd:)
Nu känns det som om du bara vill debattera.Hur menar du? Att vi startar måndagstrådar på fredagar? Va va va!
Konsten att hålla sig till annat än ämnet
Va i helvete! Nu e jag riktigt Gävle kränkt. Det heter ju äggplanta! Eller ska vi börja prata franska här på forumet kanske???Jag föreslår att forumet delas upp enligt följande:
☆retoriska frågar
☆☆med debatt
☆☆☆med aubergine
☆☆☆utan aubergine
☆☆utan debatt
☆☆☆med aubergine
☆☆☆utan aubergine
☆övrigt med aubergine
Om det behövs fler kategorier får någon annan hjälpa till. Jag är helt slut.
Hoppas verkligen att du säger senapskål också!Va i helvete! Nu e jag riktigt Gävle kränkt. Det heter ju äggplanta! Eller ska vi börja prata franska här på forumet kanske???
Verkligen! Den dagen jag skålar med senap kommer jag definitivt säga SENAPSKÅL!Hoppas verkligen att du säger senapskål också!
Men inte om kålsorten?Verkligen! Den dagen jag skålar med senap kommer jag definitivt säga SENAPSKÅL!
Va i helvete! Nu e jag riktigt Gävle kränkt. Det heter ju äggplanta! Eller ska vi börja prata franska här på forumet kanske???
Då är du alltså frankofob bara, inte det svenska språkets korsriddare!Jag visste inte att det fanns en ort som hette Kåls. Sorry, ber om ursäkt ;-)
Det måste de vara, om inte så har de missat nåtÄr folk i Gävle kränkt på en annan sätt än i resten av Sverige?
Jag va på pride i gbg i förrgår, så kalla mig inte för nån fob...;-) Va d nån som sa 10 000 tyska bögar?Då är du alltså frankofob bara, inte det svenska språkets korsriddare!
Missat!? Att bosätta sig i Svealand har de uppenbarligen missat.Det måste de vara, om inte så har de missat nåt
Vid nödsituationer så rekommendera Happy att man: Brukar AllvarJag sitter på ett hotellrum i Bollnäs och är überkränkt,trodde denna tråd handlade om att att dölja sin profil,skicka arga emojis till dom som debatterar,debattera ännu mer med dom som inte får ett dolt PM osv....
Men enda jag läser om är att man ska skicka auberginer till Gävle eller nått sånt?
Är det verkligen meningen att vi som har profilbilder ska behöva se andras profiler och få en Auberginemoji som svar?
Trodde detta var ett seriöst debattforum där ingen får debattera,men tydligen är det bara tisdag idag?
Var är TS undrar jag?
Jag söker debatt som jag kan dölja bakom en emoji så svaret blir dolt!
Det internationella tecknet för ”bruka allvar” ärVid nödsituationer så rekommendera Happy att man: Brukar Allvar
På teckenspråk ungefär så härDet internationella tecknet för ”bruka allvar” är![]()
Lämmel plus lämmelbo?På teckenspråk ungefär så här![]()
Det måste jag lära barnen. Jättebra info!På teckenspråk ungefär så här![]()
Helt fel. Det där är tecknet man ska använda på restaurang om man vill ha vegetariskt alternativ.Det internationella tecknet för ”bruka allvar” är![]()
Här är tecknet om man får vegetariskt när man beställt köttHelt fel. Det där är tecknet man ska använda på restaurang om man vill ha vegetariskt alternativ.