Hemliga användare

Berk

Aktiv medlem
Hemliga användare
Kategorier? Då slutar jag. Tänk att sitta och sortera alla dårar som postar auberginer i kategorin utan debatt,utan aubergine. Eller en retorisk fråga utan aubergine, där svaret är aubergine? Vem ska göra detta?

Ni på happy är så efterbliven ... Har inte alla moderna fora artificiell intelligens för att sortare auberginer och retoriska frågor?

Mange.

Aktiv medlem
Hemliga användare
FB_IMG_1632775588469.jpg

Mashimaro

Aktiv medlem
Hemliga användare
Men för helvete! Nu börjar veckans fredagstråd på måndag! Det har gått för långt! Vart är dagens samhälle på väg egentligen? På 30-talet, när allt var bra, så började inga fredagstrådar på internetforum på måndagar.

Guaruska

Aktiv medlem
Hemliga användare
Jag föreslår att forumet delas upp enligt följande:
☆retoriska frågar
☆☆med debatt
☆☆☆med aubergine
☆☆☆utan aubergine
☆☆utan debatt
☆☆☆med aubergine
☆☆☆utan aubergine
☆övrigt med aubergine

Om det behövs fler kategorier får någon annan hjälpa till. Jag är helt slut.
Va i helvete! Nu e jag riktigt Gävle kränkt. Det heter ju äggplanta! Eller ska vi börja prata franska här på forumet kanske???

Pling

Medlem
Hemliga användare
Jag är tant men inte från Mordor utan snarare Fylke. Jag älskar auberginer och skrattar så att jag gråter fast det ännu bara är tisdag. Min profilbild visar givetvis mitt sanna jag.

AndersJB

Aktiv medlem
Hemliga användare
Jag sitter på ett hotellrum i Bollnäs och är überkränkt,trodde denna tråd handlade om att att dölja sin profil,skicka arga emojis till dom som debatterar,debattera ännu mer med dom som inte får ett dolt PM osv....

Men enda jag läser om är att man ska skicka auberginer till Gävle eller nått sånt?
Är det verkligen meningen att vi som har profilbilder ska behöva se andras profiler och få en Auberginemoji som svar?
Trodde detta var ett seriöst debattforum där ingen får debattera,men tydligen är det bara tisdag idag?
Var är TS undrar jag?
Jag söker debatt som jag kan dölja bakom en emoji så svaret blir dolt!

Mini_me

Aktiv medlem
Hemliga användare
Jag sitter på ett hotellrum i Bollnäs och är überkränkt,trodde denna tråd handlade om att att dölja sin profil,skicka arga emojis till dom som debatterar,debattera ännu mer med dom som inte får ett dolt PM osv....

Men enda jag läser om är att man ska skicka auberginer till Gävle eller nått sånt?
Är det verkligen meningen att vi som har profilbilder ska behöva se andras profiler och få en Auberginemoji som svar?
Trodde detta var ett seriöst debattforum där ingen får debattera,men tydligen är det bara tisdag idag?
Var är TS undrar jag?
Jag söker debatt som jag kan dölja bakom en emoji så svaret blir dolt!
Vid nödsituationer så rekommendera Happy att man: Brukar Allvar

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer