Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Köp & Sälj
Recensioner
Artiklar
Video
Kalender
Turtips
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Hjälp Nishiki pro Sld 2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emni" data-source="post: 4035193" data-attributes="member: 72781"><p>Hej!</p><p> (Jag kommer att komplettera med bilder senare ikväll)</p><p></p><p>Jag har problem med att få av mina hjul från cykeln. Det har inga Quick release som alla andra cyklar, inte heller har de någon typ av bult som går att få av med skiftnyckel. </p><p></p><p>På ena sidan finns det ett hål som inga!! Bits passar i, ser ut som insexnyckel men inga passar. Andra sidan finns en väldigt annorlunda grej som jag aldrig sett. Nämligen en svart plupp med ett rund huvud som är "skårat". Allt sitter stenhårt. Några tips? Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emni, post: 4035193, member: 72781"] Hej! (Jag kommer att komplettera med bilder senare ikväll) Jag har problem med att få av mina hjul från cykeln. Det har inga Quick release som alla andra cyklar, inte heller har de någon typ av bult som går att få av med skiftnyckel. På ena sidan finns det ett hål som inga!! Bits passar i, ser ut som insexnyckel men inga passar. Andra sidan finns en väldigt annorlunda grej som jag aldrig sett. Nämligen en svart plupp med ett rund huvud som är "skårat". Allt sitter stenhårt. Några tips? Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Hjälp Nishiki pro Sld 2011
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det.
Läs mer
Jag förstår