Hjälp Öijer vinna Rapha500 - Happy unite

Öijer

Aktiv medlem
Tack så jättemycket! Man kan rösta på flera om man så önskar, men rösta inte på någon annan än mig och Mattias. ;)

cerro

Aktiv medlem
Öijer skrev:
-------------------------------------------------------
> Tack så jättemycket! Man kan rösta på flera om
> man så önskar, men rösta inte på någon annan
> än mig och Mattias. ;)

Sorry men har en favorit till

Öijer

Aktiv medlem
När ni har röstat kan ni också DELA bilden med era vänner på Facebook.. :)

larsaw

Aktiv medlem
skrotfot skrev:
> Drog mitt strå till stacken. Sympati.

Me 2! // L

Öijer

Aktiv medlem
Tack för allt gillande!
Gick och la mig 68 Gilla från täten och vaknade 174 efter täten... Någon borde göra något åt det här med tidszoner!

Senast ändrad:

Öijer

Aktiv medlem
xyz-saft skrev:
> Gick in för att gilla och insåg att jag redan
> hade gjort det... jaja, lycka till!

Det där händer mig hela tiden! :) 115 efter nu. Det är mycket, men inte lika mycket som 174 som det var i morse...

MattiasK

Ny medlem
Jag tror att herr Öijer ligger lite väl långt före för att jag ska kunna passera. Men visst vore det väl fint med en första och andra plats. Vad är väl 500km på 23mm i Australien jämfört med dubbdäck, is, snö och vintercross :)

Öijer

Aktiv medlem
Elegant Oscar! Nu är jag bara 46 Gilla från ledningen, viss skillnad från i morse då jag var 174 efter. Men å andra sidan är det förmiddag i USA nu så ledaren har hela natten på sig att utöka...

andematt

Ny medlem
lundatok skrev:
> +1

+1
Var ser ni ställningen?

andematt

Ny medlem
Vad skulle det betyda för dig att vinna? Bekräftelse? Materialistisk tillfällig tillfredställelse?

Öijer

Aktiv medlem
Det är nog bekräftelse och känslan att vinna som eftersträvas om jag ska vara ärlig. Att förmedla cykling har jag ju gjort i några år ändå nu.. :)
Fredag 12:00 GMT, alltså 13:00 svensk tid.

Senast ändrad:

MattiasK

Ny medlem
Schysst uppmaning :) Eftersom jag inte lagt länken i signaturen kommer den här i stället: http://www.facebook.com/photo.php?f...82648434.63240.165374816832822&type=3&theater

Henrik: Det verkar inte längre som om det är Bicicleta Bells som är din huvudkonkurrent. Johnny Nettles (videon med en bok) är helt plötsligt uppe i 1435 röster. Med tanke på att han hade typ 30 igår kväll känns det dock lite märkligt. Kollar man vilka som har röstat på honom är det väldigt många med konstiga namn, och väldigt många från Georgien. Jag vet inte, men lite misstänksamt är det allt.

Öijer

Aktiv medlem
Tjena! Såg precis det. Det var en intressant vändning. Kul att hans videoklipp bara har 218 visningar men att han fått 1435 gilla. 41 timmar kvar att vända på steken!

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer