Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)

Vikdork

Aktiv medlem
Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)

ostrand

Aktiv medlem
Ja fy fan, ens egna världsliga problem känns plötsligt lättare när man läser den här tråden, samtidigt som man också blir ödmjuk över din attityd till det hela - alla vackra bilder på kajakpaddling och cykling som visar att du verkligen njuter av livet så mycket du bara kan. Jag håller tummarna för dig ända från Eslöv.

Vänsterbacken

Aktiv medlem

Hep

Aktiv medlem
Vänsterbacken sa:
Vikdork sa:
1888 sa:
H. sa:
BuTTuS sa:
Har hållit mig ifrån att kommentera i den här tråden eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska skriva, så det får bli så här: Kämpa på, Duden väntar på dig!
+1

Det är nog många som läser, tänker och känner med Stuvarn utan att kommentera särskilt mycket.

Men vi finns här.
+1
+1
+1
+1 Kan du ge dig på att vi gör. Hela tiden!

Lars.E

Aktiv medlem

Yonna

Aktiv medlem
Kämpa på du snälla tuffa Stuvarn! Många styrkekramar och vi på happy tänker på dig, du klarar det visst! ?

Tant_Trek

Aktiv medlem
Stuvarn - klapp klapp klapp!
Stuvarn - klapp klapp klapp!

earnstrom

Medlem
Permis från cellgifterna och då tar du en mtb-tur, fan vad fint! Hoppas jag kan leva resten av livet med den inställningen!

/Ännu en som handlat med Stuvarn via Köp och Sälj, och inte blev jag lurad heller

Håller tummarna för dig Stuvarn! Fick leukemi början 2017 och det blev en del blodpudding/leverpastej även för mig.. kändes som att jag flög fram i joggingspåret när Hb:t kom upp över 100, eufori. Blodpudding är bra grejer, medicinen gjorde väl sitt också antar jag.

Kämpa på.

Stuvarn

Aktiv medlem
translokation sa:
Håller tummarna för dig Stuvarn! Fick leukemi början 2017 och det blev en del blodpudding/leverpastej även för mig.. kändes som att jag flög fram i joggingspåret när Hb:t kom upp över 100, eufori. Blodpudding är bra grejer, medicinen gjorde väl sitt också antar jag.

Kämpa på.
Tack....å tack alla ni andra oxå!

Blev utskriven idag ska behandlas på öppenvården(Hematologen) tills det är dax för nästa cellgiftskur då blir jag inlagd igen på avd 141.
Fick alltså gå hem 5 dar efter cellgiftsbehandlingen då jag inte fått nån feber eller andra besvär. Det vanliga är att man får ligga inne även tills 2:a cellgiftskuren är klar typ 4-5veckor! Är glad det "räckte med 10dagar för mig!
Tror dom tröttnade på mina promenader i korridoren + 10km på motionscykeln varje dag gick även några rundor i Botaniska parken när jag slapp droppställningen! Var så underbart komma hem å få plocka ut cykeln blev tur till affären, Apoteket å måste även kolla om Kåsjön låg kvar :)

Bilagor

Manurhin2

Aktiv medlem
Stuvarn sa:
translokation sa:

Kämpa på.
Tack....å tack alla ni andra oxå!

Blev utskriven idag ska behandlas på öppenvården(Hematologen) tills det är dax för nästa cellgiftskur då blir jag inlagd igen på avd 141.
Fick alltså gå hem 5 dar efter cellgiftsbehandlingen då jag inte fått nån feber eller andra besvär. Det vanliga är att man får ligga inne även tills 2:a cellgiftskuren är klar typ 4-5veckor! Är glad det "räckte med 10dagar för mig!
Tror dom tröttnade på mina promenader i korridoren + 10km på motionscykeln varje dag gick även några rundor i Botaniska parken när jag slapp droppställningen! Var så underbart komma hem å få plocka ut cykeln blev tur till affären, Apoteket å måste även kolla om Kåsjön låg kvar :)
Du är f..n stark på riktigt, önskar dig all lycka med den fortsatta behandlingen.

M

1888

Aktiv medlem
Helt underbart Stuvarn! Du är min favorit alla kategorier ❤

1888

Aktiv medlem
Stuvarn, behöver du hjälp med något som kräver bil så PM:a jag kör igenom Partille varje vardag.

jingleyschmidt

Aktiv medlem
Är det för tidigt att säga om första kuren gett något positivt resultat? Väldigt imponerande att du är så stark både psykiskt och fysiskt!

Paco

Aktiv medlem
Vilken jävla kämpe du är, Stuvarn!!????

Bengt-re

Aktiv medlem
Du är stark! Alla år av fysisk aktivitet kanske betalar sig!

kais01

Aktiv medlem
hörde en sann historia om den gamle elitidrottaren som fick konstgjort knä.

när ronden gick dagen efter operationen befinner han sig på golvet bredvid sängen.

alla rusar fram för att hjälpa honom upp. ’är du skadad???’

’nej, men man måste ju göra sina sit-ups på golvet’

i sängarna bredvid ligger andra också nyopererade 75plussare, lätt gröna i synen.

stuvarn, även du är av rätta virket!

GoranS

Aktiv medlem
Härligt att du får en liten belöning på vägen och slipper ligga kvar på sjukhuset. Bara att ladda batterierna nu inför nästa vända så går den säkert också bra.

thomalin

Aktiv medlem
Så himla skönt att läsa, din inställning till det hela är vansinnigt imponerande... och man hoppas att man kan vara lika stark i det om man skulle hamna där själv.

Stuvarn

Aktiv medlem
1888 sa:
Stuvarn, behöver du hjälp med något som kräver bil så PM:a jag kör igenom Partille varje vardag.
Man tackar å bockar för det fina erbjudandet!
För nån bil har jag inte...bara 4 cyklar :)

larsaw

Aktiv medlem
Du är fan starkare än en oxe Stuvarn! Way to go!!!

Mini_me

Aktiv medlem
Är mållös...du är ju helt otroligt stark! Jag är djupt imponerad av din inställning och ditt driv.

100% kärlek!

aribr

Aktiv medlem
Stuvarn > Chuck Norris. Tar under med alla andra här, inspirerande.

Bengt-re

Aktiv medlem
Hur är det? Vi har inte hört av dig på en vecka nu.

zanoii

Medlem
H. sa:
BuTTuS sa:
Har hållit mig ifrån att kommentera i den här tråden eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska skriva
Det är nog många som läser, tänker och känner med Stuvarn utan att kommentera särskilt mycket.
Men vi finns här.
Även jag. Och jag har lärt mig att i såna här situationer - när man känner att man vill säga något men inte vet vad - så ska man göra det ändå.

Så Stuvarn: jag hänger inte på happyride tillräckligt mycket för att vi ska känna till varandra men den styrka du visar i den här tråden är en sann inspiration, och jag längtar tills du får lägga detta bakom dig och fokusera på roligare saker.

Alex Supertramp

Aktiv medlem
zanoii sa:
H. sa:
BuTTuS sa:
Har hållit mig ifrån att kommentera i den här tråden eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska skriva
Men vi finns här.
Även jag. Och jag har lärt mig att i såna här situationer - när man känner att man vill säga något men inte vet vad - så ska man göra det ändå.

Så Stuvarn: jag hänger inte på happyride tillräckligt mycket för att vi ska känna till varandra men den styrka du visar i den här tråden är en sann inspiration, och jag längtar tills du får lägga detta bakom dig och fokusera på roligare saker.
+1
Tänker på dig. Styrkekramar och allt det där. Ha det bäst. Du är en kämpe.

Hej alla trevliga människor. Jag är grannen som Stuvarn fick titta på tour de france hos.
Tyvärr är det så att Stuvarn ligger inlagd på sjukhuset och är nersövd. Och är i rätt dåligt skick.
Nu behöver han alla era positiva tankar mer än någonsin. Han har varit mycket rörd för er omtanke sen innan.
Kram

UrTomas

Aktiv medlem
Tråkigt att höra!
Hoppas verkligen att han repar sig!
Vi skickar en stor positiv-energi-boost till Stuvarn ❤

Mycketvillhamer

Aktiv medlem
Kämpa på Stuvarn! Tänk när du är igenom eländet, vilken grym känsla att ha slagit skiten!

zinkpasta

Aktiv medlem
Tråkiga nyheter, hoppas på och önskar Stuvarn bättring!

Elhojtok

Aktiv medlem
Väldigt tråkigt. Jag håller tummarna för att det ska gå bra! Kämpa på!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer