Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)

Yonna

Aktiv medlem
Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)
Stuvarns snälla granne; jag har fortfarande ett kort som jag gärna vill skicka till Stuvarn. Skulle vara jättefint om jag har en adress (sjukhus eller vad som helst), bara om Stuvarn får kortet. Skulle det vara möjligt?

Om det finns mer happyiter som vill skicka blommor/fruktkorg eller vill organisera en lite mer original happy-strykekram-present, jag vill gärna hjälpa till. Swisha, köpa, skicka eller cykla med hundra kg happy styrkekramar bak på pakethållare .. Jag vill supergärna göra nåt för Stuvarn.

Då han ligger nersövd nu så får gåvor såsom blommor kort osv vänta lite
Just nu får det bli styrketankar till hans håll

Skickar alla era hälsningar vidare ❤
Kram

Senast ändrad:

thomalin

Aktiv medlem
Styrketanke till dig Stuvarn! Detta fixar du! Kollade tillbaka lite från vår första kontakt, tio år sedan på Utsidan. Sedan dess har du varit en positiv förebild för mig med dina inlägg alltid 100% feelgood! Nu hoppas jag du får tillbaka det!

Lefty

Medlem
Du är en kämpe o förebild utan dess like!
Vi håller på dig ❤

Senast ändrad:
Kämpa Stuvarn, vi tänker på dig och hoppas alla få se dig i naturen igen!

//Magnus

Yonna

Aktiv medlem
Stuvarnssnällagranne; förlåt, då var det mycket dum vad jag sa.

Kämpa Stuvarn, kämpa kämpa på! Vi tänker på dig! ?

kontorsråttan

Aktiv medlem
Eländiga sjukdom! Kämpa så hårt det bara går. Vi är många som tänker på dig och vill se dig tillbaka här!

Kupa

Aktiv medlem
Jag tänker förstås också på Stuvarn, även om jag inte skrivit något hittills i tråden. Har varit borta lite från forumet ett tag och läste ikapp de tre sista sidorna nu; hemskt med vändningen efter att han först skrivits ut men sen åkt in igen och blivit nedsövd och allt :(

larsaw

Aktiv medlem
Superduper bamsekramar Stuvarn!!!
Du SKA fan klara detta?

H.

Aktiv medlem
Hemskt tråkig vändning, men är det inte så här alla stora draman är regisserade? Den inledande striden löser vår hjälte med bravur, för att sedan möta Den Stora Motgången. Dramatiken byggs upp och vår hjälte kämpar mot dåliga odds, för att när det ser som mörkast ut, vända lyckan till sin och gå segrande ur striden!

Vi håller tummarna för dig!

Der Kaiser

Aktiv medlem
Fan vad jobbigt.

Håll i, kämpa på, vågorna är alltid värst närmast land.

skier

Aktiv medlem
Tänker på dig och håller tummarna, kämpa på!

Allroad

Aktiv medlem
Kom att tänka på dig när jag knatade hem idag och såg en som var ute och paddlade på det lugna vattnet, det var något speciellt med det tillfället, så tyst och fridfullt som att den som paddlade var ett med vattnet.

Kämpa på Stuvarn, det här klarar du! Och även styrkekramar till dig stuvarnsgranne!

Bilagor

Senast ändrad:

kolan

Medlem
Jag ber till cykel och kajakgudarna att det här ska bli bra Stuvarn

Senast ändrad:

easton

Medlem
Nu har jag följt dig och denna tråden så länge, så här kommer en hälsning från mig.

Kämpa och håll i nu Stuvarn.

DSC_0860.JPG

Erik O

Aktiv medlem
Går in i den här tråden och pendlar mellan rädsla och hopp inför att höra det senaste om hur det går för dig Stuvarn. Hur som helst, kämpa på. Vi tänker på dig.

Pugilism

Aktiv medlem
Stuvarn, jag hoppas att du klarar det här också. Du är en förebild genom vad du delat med dig av i den här tråden och på andra ställen.
Kämpa hela vägen.

PKJoacim

Aktiv medlem
Håller med alla andra här, kämpa på! Vi vill alla läsa om när du, efter din sista kur, sätter dej på cykeln och drar kajaken till vattnet och tar en premiärtur.

simson

Aktiv medlem
Jag känner dig inte men jag skickar alla styrkekramar jag har !
Kämpa

Bele

Aktiv medlem
Erik O sa:
Går in i den här tråden och pendlar mellan rädsla och hopp inför att höra det senaste om hur det går för dig Stuvarn. Hur som helst, kämpa på. Vi tänker på dig.
+1

@ stuvarnsgranne - du meddelar oss väl hur det går, även om det som inte får inträffa händer?

Har bara två tummar men håller dem. Krya på dig!

sänket

Medlem
Faaan ! varje gång jag ser den här tråden högt uppe hoppas jag på positiva besked. Men tyvärr!

Ger givetvis även mina styrkekramar, vad dom nu är värda

Kämpa Stuvarn

Löken

Ny medlem
Hoppas, hoppas, hoppas det går bra... Kämpa på nu!

bokaj

Aktiv medlem
Nervöst varje gång man klickar in på den här tråden... Men fantastiskt att se hur många som berörs av att människor som kan bete sig mår (tillfälligt!!) dåligt.

Kärlek & kraft till Stuvarn och alla anhöriga, och såklart stuvarnsgranne.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer