Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)

Bengt-re

Aktiv medlem
Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)
Tänker på dig - hoppas att jag kan ge dig kraft att kämpa vidare. Vi behöver dig - du är viktig och vi tycker om dig. Saknar dina bilder och din person.

Fixa det här nu - gör det bara.

Stuvarn har nu vaknat men är extremt trött och medtagen. Och fortfarande i dåligt skick.
Har även fått byta sjukhus och avdelning.
Han kämpar på
Tack för alla era fina tankar och hälsningar

Hasse#7

Aktiv medlem
Alla tankar går till dig Stuvarn. Styrkekramar så du orkar kämpa. Tack grannen för en fin och medmänsklig insats att hjälpa till när Stuvarn är lite väl krokig. Att du uppdaterar oss är en fin bonus.

Pugilism

Aktiv medlem
Hasse#7 sa:
Alla tankar går till dig Stuvarn. Styrkekramar så du orkar kämpa. Tack grannen för en fin och medmänsklig insats att hjälpa till när Stuvarn är lite väl krokig. Att du uppdaterar oss är en fin bonus.
+1

grondahl

Aktiv medlem
Hasse#7 sa:
+100

zanoii

Medlem
Den här tråden är numera det enda jag kollar regelbundet på happy. Hoppas så på ett tillfrisknande.

h.g.j

Aktiv medlem
Lite åt rätt håll är i alla fall på rätt väg. Kämpa! Tack för rapporterna grannen!

Pajas

Aktiv medlem
Otroligt skönt med ett positivt besked.
Kämpa på nu Stuvarn

Paco

Aktiv medlem

HeyZeus

Medlem
Tillhör också den skaran som bara har läst av allt både gripande och positiva som står här. Detta är både den bästa och sämsta tråden på happy på en gång. Önskar ingen att behöva gå igenom det Stuvarn gör men hoppas verkligen att ordet är går igenom för världen behöver sådana som du Stuvarn, kom ut på andra sidan starkare än någonsin, kämpa ?
Avslutar med en bild från förra sommarens paddling i sthlms skärgård.
IMG_20180724_165521.jpg

marr

Moderator
Forumvärd
Tack stuvarnsgranne för att du håller oss uppdaterade.

Och framförallt tack Stuvarn, för att du krigar på och visar vem fan det är som bestämmer!

TBy

Medlem
Kämpa på, Stuvarn! Världen behöver dig och din kraft.

desmo

Aktiv medlem
Vardagliga bekymmer blir små när man tänker på vad du går igenom. Heja Stuvarn!

mfo

Medlem
Håll tråden på förstasidan och våra tankar till Stuvarn.

Guldragge

Medlem
Bengt-re sa:
Tänker på dig - hoppas att jag kan ge dig kraft att kämpa vidare. Vi behöver dig - du är viktig och vi tycker om dig. Saknar dina bilder och din person.

Fixa det här nu - gör det bara.
Just exakt så. Kämpa Stuvarn!

UrTomas

Aktiv medlem
Kämpa på Stuvarn! Vi fortsätter att skicka positiv energi åt ditt håll ?

Freddie L

Aktiv medlem
Härligt att höra Anders!

Hoppas att du får ork och inspiration att kladda lite kolfiber igen! Uppskattade byggtrådar av dig!

Och heja Stuvarn!

Azog

Aktiv medlem
Gott att höra Anders. Hoppas att det fortsätter så!

glitch

Aktiv medlem
Heja både Anders och Stuvarn!
Den här tråden är en skön påminnelse om allt bra med happy.

bjorkkis

Aktiv medlem
Tänker på dig Stuvarn varje gång jag går in på Happyride, alltså flera gånger om dagen!
Jag har inte fått äran att träffa dig men du har träffat min sambo, son och min svärmor ett antal gånger uppe vid Kåsjön, alla tänker på dig!
Kämpa kämpa kämpa!

@Anders Heja heja heja!!! :)

lundatok

Aktiv medlem
Heja Anders och Stuvarn! Varje gång jag ser denna tråden på första sidan blir jag både varm och iskall inombords.

TOST

Medlem
Känner varken Anders eller Stuvarn, men har följt tråden och man blir minst sagt ödmjuk av läsningen, imponerande kämpaglöd!
Fortsätt kämpa för ni inspirerar verkligen till att ta tillvara på och göra det bästa av tiden man får! All positiv energi till er!

Edit: Kunde heller inte låta tråden ligga kvar på sida 3.

Senast ändrad:

IngvarW

Aktiv medlem
TOST sa:
Känner varken Anders eller Stuvarn, men har följt tråden och man blir minst sagt ödmjuk av läsningen, imponerande kämpaglöd!
Fortsätt kämpa för ni inspirerar verkligen till att ta tillvara på och göra det bästa av tiden man får! All positiv energi till er!

Edit: Kunde heller inte låta tråden ligga kvar på sida 3.
+1000

Hälsningar från Ingvar, kämpa!

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer