Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)

Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)
Ja cancer är en hemsk sjukdom som tyvärr allt för många drabbas av. Hoppas verkligen att du tillfrisknar Stuvarn och att Anders H får hålla sig frisk!

Lejon

Aktiv medlem
glitch sa:
Heja både Anders och Stuvarn!
Den här tråden är en skön påminnelse om allt bra med happy.
Ja verkligen! Ibland blir jag lite less på Happys ohappighet, och den gnälligheten det kan ta fram hos mig, men den här tråden är en av dem som ändå påminner om att det finns en massa positiva saker med Happy, trots det tråkiga den ändå handlar om...

1888

Aktiv medlem
Lejon sa:
glitch sa:
Heja både Anders och Stuvarn!
Den här tråden är en skön påminnelse om allt bra med happy.
Ja verkligen! Ibland blir jag lite less på Happys ohappighet, och den gnälligheten det kan ta fram hos mig, men den här tråden är en av dem som ändå påminner om att det finns en massa positiva saker med Happy, trots det tråkiga den ändå handlar om...
När det är på riktigt, då är det på riktigt!

Kämpa Stuvarn!

GoranS

Aktiv medlem
Bakbromsen sa:
Ja cancer är en hemsk sjukdom som tyvärr allt för många drabbas av. Hoppas verkligen att du tillfrisknar Stuvarn och att Anders H får hålla sig frisk!
Ja, cancer är verkligen otrevligt. Sen är det ju snarast en grupp sjukdomar där de olika varianterna kan skilja sig åt rätt mkt.

Bengt-re

Aktiv medlem
Trevlig helg stuvaren. Jag väljer att tro att du är på väg att bli bättre. Jag ogillar att ha fel - Ok?!

Atlas

Aktiv medlem
Inga nyheter är goda nyheter hoppas jag... Stuvarn vi saknar dig. Krya å dig och kämpa på. Snart blir det pannlampstur i skog och kanske långfärdsskridskor?

Yonna

Aktiv medlem
Är alltid lite rädd att klicka på tråden, rädd för att läsa dåligt nyheter. Hoppas det går bättre med dig du snälla Stuvarn. Vi tänker på dig och saknar dig. ?

izar

Aktiv medlem
Tråden man inte vill öppna med samtidigt vill för att läsa något bra, kämpa Stuvarn!

Azog

Aktiv medlem
Yonna sa:
Är alltid lite rädd att klicka på tråden, rädd för att läsa dåligt nyheter. Hoppas det går bättre med dig du snälla Stuvarn. Vi tänker på dig och saknar dig. ?
+1

Yonna

Aktiv medlem
simson sa:
Alla håller tummarna!!!!!
Kram
Och fingrarna :)

P1160143.jpg

Fatbiken står vid vedspisen och behöver lite kärlek (den jäveln vägrar växla) men jag fattar inte vad är felet så då hamnar jag förstås på Happy och floppps in i din tråd (den är alltid på första sidan) och vad gör man då? Jo, skicka styrkekramar och fingerbilder!
Kram på dig stuvarn! ❤

Hej alla.
Har idag varit uppe och hälsat på Stuvarn på sjukhuset. Och jag måste säga att han såg bättre ut än på länge.
Vi kramades och han skämtade. Han är rörd och tacksam över allt stöd från er.
Jävlar vilken kämpe han är.
Kramar från Stuvarnsgranne

Bikzz

Aktiv medlem
Vill gärna paddla lite med Stuvarn när han är tillbaka !!

Freddie L

Aktiv medlem
Goda nyheter! Fortsätta gärna leverera av den sorten, grannen! :-)

jomper

Forumpappa
Forumvärd
Stuvarnsgranne sa:
Hej alla.
Har idag varit uppe och hälsat på Stuvarn på sjukhuset. Och jag måste säga att han såg bättre ut än på länge.
Vi kramades och han skämtade. Han är rörd och tacksam över allt stöd från er.
Jävlar vilken kämpe han är.
Kramar från Stuvarnsgranne
Bästa inlägget på länge!!!!

xdr

Aktiv medlem
Skönt att höra. Hälsa att vi håller alla tummar och tassar för snabb återhämtning.

Jimel

Aktiv medlem
Fan vad glad jag blir, alltid rädd att öppna denna tråd men det här var ju riktigt kul.

Hasse#7

Aktiv medlem
Tack för info. Ser fram emot och hoppas på en positiv trend. Ännu mera styrkekramar och en längtan om några kommande rader från Stuvarn själv när orken till det återvänder. Kom igen nu, jobbajobbajobba!

pennan

Medlem
jag blir faktiskt lite tårögd, på riktigt.
Stuvarn, du kanske inte har HELA paddeln i vattnet, men snart så!
Krya.

kais01

Aktiv medlem
upplyftande! ibland är livet tufft på riktigt.

cykeln, paddeln och framförallt vännerna väntar på dig:)

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer