Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)

Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)
Oerhört glädjande att höra om Stuvarns segrar, inspirerar verkligen!

Också glad över att det finns så många runt honom som kan stötta på plats.

Ser fram emot nästa bild från cykeln/kajaken!

Heja Stuvarn!

HeyZeus

Medlem
Tråden låg längst ner på sida ett innan denna texten ?
Kämpa Stuvarn

aribr

Medlem
Du klarar detta Stuvarn!

Vore kanske trevligt att ha ett happyride möte som man kan donera till där alla intäkter går till tex Cancerfonden (andra verksamheter är så klart aktuella). Tror att de flesta, inklusive mig, känner nån som påverkas av detta. Min sambo jobbar inom MDS forskning så det är ju väldigt högt uppe på våra diskussionsämnen hemma.

Stuvarns happyride?

Senast ändrad:

gragge

Ny medlem
Kämpa Stuvarn, paddla på bara så kommer du till lugnare vatten snart!

Senast ändrad:

Maakus

Aktiv medlem
Den här tråden har inte att göra på sidan 4 av forumet förrens Stuvarn sitter på cykeln igen!
Kämpa!

WSMC

Medlem
Letade förgäves efter "Man vet att man tänker lite för mycket på Stuvarn"-tråden, men det får bli till att posta dagens bild här i stället...:)
Hoppas att du är på bättringsvägen Stuvarn, och att du snart är ute i den friska höstluften!

Bilagor

Jimel

Aktiv medlem
Stuuuvarn i våårt hjääärta!! (ist för sthlm som dom sjunger på skansen)

Guldragge

Medlem
Maakus sa:
Den här tråden har inte att göra på sidan 4 av forumet förrens Stuvarn sitter på cykeln igen!
Kämpa!
Sidan 4? Jag skäms. Kämpa Stuvarn och hoppas du får en under omständigheterna bra helg!

Paco

Aktiv medlem
Varje gång jag ser att tråden bumpats upp så hoppas jag att Stuvarn har piggnat till så pass att han orkat skriva en rad......men det kommer nog snart?

Leffe

Aktiv medlem
Tycker han har varit borta lite väl länge nu :/

Stuvarn

Aktiv medlem
Älskade vänner jag lever:) har precis hamnat på en rehabavdelning för lite träning innan hemgång om typ en vecka! Kul också jag hittade en dator i vårt TV rum å min underbara dotter vet såklart mina lösen ord :) Min träning börjar imorgon i dagsläget kan jag knappt gå! Blir också yr om jag är uppe för länge. Har dock börjat gå själv med rullator nu i helgen i korridorerna! Hörs snart då jag äntligen hittat en dator hoppas vara i lite bättre skick nästs gång vi hörs!

UrTomas

Aktiv medlem
Tjohoooo!!!!!!
Bästa på väldigt väldigt länge!!!
Fortsätt kämpa, du är en inspiration för många ?

h.g.j

Aktiv medlem
Äntligen bra nyheter! Välkommen tillbaka! ?

Hasse#7

Aktiv medlem
Så otroligt skönt att höra från dig. Har varit orolig som sjutton. Du har en granne och dotter som förtjänar att bli bjudna på gofika. Ta det lugnt och låt rehaben ta den tid som krävs. Det är gott om tid tills solen skiner och vattnet samtidigt är skönt badbart.

ceel

Aktiv medlem
Stuvarn sa:
Älskade vänner jag lever:) har precis hamnat på en rehabavdelning för lite träning innan hemgång om typ en vecka! Kul också jag hittade en dator i vårt TV rum å min underbara dotter vet såklart mina lösen ord :) Min träning börjar imorgon i dagsläget kan jag knappt gå! Blir också yr om jag är uppe för länge. Har dock börjat gå själv med rullator nu i helgen i korridorerna! Hörs snart då jag äntligen hittat en dator hoppas vara i lite bättre skick nästs gång vi hörs!
Äntligen! \o/

Kör hårt (i din egen takt såklart)!

xyz-saft

Aktiv medlem
Precis det där inlägget har jag velat se när jag öppnar tråden. Hurra!

Paco

Aktiv medlem
Äntligen!!

Fan vad underbara nyheter och låt allting ta den tid som krävs.

Fortsätt kämpa!??

Der Kaiser

Aktiv medlem
xyz-saft sa:
Precis det där inlägget har jag velat se när jag öppnar tråden. Hurra!

+1!

Härligt att höra att du är på benen, eller åtminstone tangentbordet, igen Stuvarn :)
Kämpa på! ett paddeltag, ett trampvarv, sen nästa.

Freddie L

Aktiv medlem
ÄNTLIGEN! !!! !!

Finns det liv i gubbkroppen att logga in på Happy, finns det hopp! ;-)

Oskar

Aktiv medlem
Stuvarn sa:
Skönt att se att ditt inlägg är lika muntert som dom brukar vara, Stuvarn! Det bådar gott :-)

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer