Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)

Stuvarn

Aktiv medlem
Ännu en liten uppdatering!

Ja kära vänner nu brakar det snart löst..."release hell" sa han inte så i Gladiator
Närmsta veckorna ska jag ta ännu ett benmärgsprov sen ska jag dra ett par tänder och till sist genomgå endoskopi (ta bort en liten polyp)
Sen väntar överläkare på Hematologen som beslutar om fortsatt behandling med cellgifter...

Tur man kan skingra tankarna med lite paddling i mildvädret (2grader både i vattnet å luften)

Bilagor

Yonna

Aktiv medlem
Stuvarn sa:

Ja kära vänner nu brakar det snart löst..."release hell" sa han inte så i Gladiator
Närmsta veckorna ska jag ta ännu ett benmärgsprov sen ska jag dra ett par tänder och till sist genomgå endoskopi (ta bort en liten polyp)
Sen väntar överläkare på Hematologen som beslutar om fortsatt behandling med cellgifter...
Du har överlevt allt skit i helvetet hittills så det här klarar du visst också. Du kör som Popeye och är snart tillbaka! 😘

popeye.gif

Bengt-re

Aktiv medlem
Stuvarn sa:

Tur man kan skingra tankarna med lite paddling i mildvädret (2grader både i vattnet å luften)
Tusan vad de bråkar med dig. Skönt att du fått ha det lite gött nu iaf. Se det som ett jobb att hålla dig vid liv och att det bara är ett slitigt jobb.

Lös detta nu! Jag hejar hårt på dig!

Stuvarn

Aktiv medlem
Fick benmärgsprovsvar idag och blastern (cancern) hade ökat lite å det känns ju inte helt bra fast jag mår ändå helt ok! Ska till nytt läkarbesök den 28/1 där jag får besked om fortsatt behandling!
Tur jag har min paddling å cykling på min Dude....då glömmer jag ibland av att jag är sjuk....jättesjuk :)

Bilagor

Bele

Ny medlem
Hep sa:
Du har all min respekt och alla mina hållna tummar!!
+1

Tyvärr känns det som att två ibland inte räcker till, men jag hoppas verkligen att de trots allt gör det.

Härligt Stuvarn att paddlingen och cyklingen kan få dig att tänka på annat åtminstone tillfälligt. Medveten närvaro är ordet för dagen.

Bengt-re

Aktiv medlem
Bele sa:
Hep sa:
Du har all min respekt och alla mina hållna tummar!!
+1

Tyvärr känns det som att två ibland inte räcker till, men jag hoppas verkligen att de trots allt gör det.

Härligt Stuvarn att paddlingen och cyklingen kan få dig att tänka på annat åtminstone tillfälligt. Medveten närvaro är ordet för dagen.
Jag kastar in ytterligare tummar. Skall vara fån om det inte räcker.

Anders H

Aktiv medlem
Rapport från cancergubbe nr II: Har varit på andra behandlingen i Finland nu i torsdags. Allt gick som planerat med behandlingen men fick tråkiga besked efteråt; isotopen hade inte tagit som man hoppats utan snarare gjort cancern ilsknare på sina ställen. Inga definitiva beslut om fortsättningen men dr Juha hör av sig när fler värden är klara och det finska gänget konfererat lite med varandra. Det lutar åt nytt cellgift, och i så fall får KS ta över igen. Ska träffa dem i månadsskiftet, är det sagt.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer